{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.016 visninger | Oprettet:

Thomas  S
Thomas S
Tilmeldt:
10. mar 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Samsung HT-P1200 {{forumTopicSubject}}

Hey derude.

Jeg overvejer, at investere i et SAMSUNG HT-P1200 hjemmebio-sæt.
(link fjernet)

Det har vundet EISA-prisen for bedste hjemmebio-sæt. Jeg søger et surroundsæt, hvor design/pris/lyd matcher hinanden - altså et godt køb til pengene. Det vil hovedsagligt være til filmbrug, men også til at banke noget musik ud på nogle gange.

Mit spørgsmål er så, om hvorvidt dette sæt kan levere en unik lydoplevelse? Og om det kan spille en normal stue i en lejlighed op? ...Og når jeg mener op, så mener jeg ikke B&W op - det er jo i en klasse for sig selv.

Desuden er jeg lidt i tvivl om Watt-tallene på systemet. Der bliver både nævnt 800 W og 650 W. Men hvad er det? Tror evt det er 5x130W højtalere og så en 150W sub. Se evt. linkene herunder, de siger 2 forskellige ting.
(link fjernet)
(link fjernet)


Kan sættet anbefales? Og hvordan er det f.eks. i.f.t. Harman Kardom HKTS 11? Jeg forventer at bestille det hjem via en tysk forhandler, med mindre min Ekspert-forhandler kan give et godt tilbud - som svarer til prisforskellem mellem DK og Tyskland.

På forhånd TAK for svarene.
/Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung HT-P1200
  • Thomas  S
    Thomas S Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   10. mar 2006 Her er forresten linket på Harman Kardon sættet:
    http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=1215


  • #2   10. mar 2006 hva koster det?

  • Thomas  S
    Thomas S Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   10. mar 2006 Sune ---> Det koster ca. 9k herhjemme og ca. 7k i Tyskland.

    Anders--> Jeg respektere din holdning, men seriøst.. Jeg kan ikke rigtig bruge din kommentar til noget vedr. mit valg. Du kommer med en påstand, uden at argumentere HVORFOR du ikke ville eje det? Har du evt. et bedre bud i samme prisklasse osv?

    Per N --> Ja, det er også lidt den jeg sætter min tillid til. JEg kan godt lide designet, og EISA-prisen bliver bedømt af prof folk. Så mon ikkke det er udemærket, uden at være i B&W-klassen - som det så heller ikke er i pris smiley



    Ellers nogen, som har erfaringer med dette sæt? Eller evt. erfaringer med køb af hifi i Tyskland?


Kommentér på:
Samsung HT-P1200

Annonce