{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

Hold jer fra Samsung DB86 {{forumTopicSubject}}

Pas på denne LCD skærm, det er den største joke jeg har været indvolveret i! Jeg købte sådan én fra wupti.com, og det viste sig at den havde store problemer med at vise ens "sort" over hele skærmbilledet. Wupti.com fik skærmen tilbage i hovedet, og efter HELE 3 UGER fik jeg endelig besked - LCD Panelet er brændt af, det kan ikke svare sig at lave dette... Vores importør sender en ny til dig. Den har jeg så endelig fået hjem nu, og gæt hvad... Den er endu værre end den første!! Men her stopper "Samsung DB86" eventyret slet ikke! De gamle har også købt sådan en skærm. Den er "lidt" bedre til at vise ens sort, men den er så til gengæld proppet med andre fejl! Feks. hvis den står på samme tv-kanal i mere end ca. 20 min. så bliver skærmen fuld af kraftige neongrønne, vandrette streger, som ligner et voldsomt tilfælde af pixelfejl... Såe, den skal også retur:-( Kort sagt.. 3 spritnye Samsung topmodeller med fejl, inden for ca. 6 uger... Så de kan ikke andbefales!

Mvh. En efterhånden træt Casper:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold jer fra Samsung DB86
  • #1   28. dec 2007 Samsung har ikke nogen model der hedder DB86.

    Er det F86BDX du tænker på?

    Det er bokstavet før model nummeret der bestemmer generationen. Ikke dem der følger efter.

    Der er en ting du også lige skal vide om Wupti.
    De parrallelimporterer og sælger demovarer. Hvis de parrallelimporterer fra f.eks. østen (som jeg mistænker dem for) er det _ikke_ nødvendigvis de samme paneler som der findes på det oprigtige danske markede, selvom skærmen hedder det samme.

    Altså har en model der hedder F86B (B = Black) der er beregnet til det danske marked, ikke nødvendigvis de samme specifikationer som en der hedder F86 til det kinesiske marked.


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #2   28. dec 2007 Kunne aldrig finde på at købe en Samsung alligevel.

  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #3   28. dec 2007 Martin J:

    hold da kæft.. samsung styrer


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #4   28. dec 2007 Rasmus C>> Ja Samsung styrer hvis man ikke rigtig har så meget forstand på fladskærmspaneler.

    Samsung laver nogle skærme der er OK til prisen, ikke de bedste til prisen men OK til prisen.


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #5   30. dec 2007 johnny M>> Jeg har Sharps nyeste model XL2E i 46", men jeg kan da nævne mange andre der laver bedre skærme end Samsung.

  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #6   30. dec 2007 Martin J: ja det kan du vel..

    men man får jo hvad man betaler for.. jeg gidder ikke give 100.000 for et tv. jeg kan sagtens nøjes med og give 12 eller 15k for et som kan det samme..


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #7   30. dec 2007 Rasmus C>> Siger heller ikke at man skal bruge 100.000 da det jo ikke er særlig mange skærme der koster det, ved mindre man er over 60".

    Min koster f.eks kun lige omkring 20.000 kr og er noget af det bedste man kan få til prisen.

    Og nej du får ikke det samme hvis du betaler 12.000 kr for en skærm som hvis du betaler 20.000 kr for en.


  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #8   30. dec 2007 Martin J kan godt være.. jeg ved det ikke.. bare du er glad for dit fjernsyn

  • #9   1. jan 2008 SOM EN LILLE TILFØJELSE MÅ JEG HELLERE NÆVNE AT JEG HAR LAVET EN FEJL I OVERSKRIFTEN! Der er naturligvis ikke noget der hedder Samsung DB86 - Den korekte betejnelse for skærmen er: Samsung LE40MBD

    Importeret? Det forklarer nok den manglende Danske Menu, og at landet DK ikke kan vælges under "Coutry" Hvordan skal jeg forholde mig til det? Kan jeg kræve mine peng tilbage igen?


  • #10   1. jan 2008 Nej.
    Det indvilgede du i da du valgte at handle hos dem.
    Hvis du vil være sikker på en dansk model, så smut ned i din lokale Fona eller Expert/2tal og snak med dem.


  • #11   1. jan 2008 Eller...

    Du kan måske godt kræve dine penge tilbage, men ikke på grundlag af at det ikke er en dansk model. Det ville nok ikke være helt urimeligt at kræve pengene tilbage efter alle de fejl du har oplevet.


Kommentér på:
Hold jer fra Samsung DB86

Annonce