{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

morten t
morten t
Tilmeldt:
6. apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851

Salg af anlæg. Hvor/Hvilken pris? {{forumTopicSubject}}

Godaften i stuen..

Går og leger lidt med tanken om at skifte dele af anlægget ud, men min viden om brugtpriser er mildest talt rusten, så håbede på lidt feedback fra jer forumriddere..

Det drejer sig om følgende:

Harman/Kardon AVR 430 -Reciever
Harman/Kardon HD 970 -CD
Harman/Kardon DVD 22 -DVD Afspiller (kodefri)

Fælles for det hele er alderen på små 4 år, hvilket betyder ingen garanti tilbage. Standen er naturligvis iorden, ingen defekter, ridser eller andet.

Og så til 1 trilliard kroners spørgsmålene.
Hvad prissætter man den slags til ?
Kan det overhovedet svare sig at sælge ?
Hvor vil det i såfald være fornuftigt at sætte til salg (udover her på sitet, dba og h4a) ?

Hold jer muntre, og hold venligst tråden nogenlunde ren for diverse "ligegyldigheder" smiley

Fortsat god aften...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af anlæg. Hvor/Hvilken pris?
  • #1   13. okt 2009 Jeg er af den overbevisning at det meste brugt hifi, ligger på 50 pct. af nypris. så trækker man lidt fra hvis der er en stor alder og igen iforhold til standen.... hvis du siger de 4 år og perfekt stand kan du godt indbringe 50 pct.

    mvh. Rasmus


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   14. okt 2009 Jeg siger mange tak for hjælpen smiley

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   15. okt 2009 Kan godt være du har ret Dennis... Som jeg ser det sætter finanspjattet nok sine spor, også på den slags her..

    Må til at gøre op med mig selv om det er "værd" at skifte hele lortet ud, eller om jeg bare skal lade det køre et års tid mere...

    Til den tid er der jo alligevel kommet noget nyt og smart man sikkert ikke kan leve uden smiley

    Alle de beslutninger smiley


Kommentér på:
Salg af anlæg. Hvor/Hvilken pris?

Annonce