{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  b&o
  • #1   2. mar 2016 Det beovision har jo ikke HD4 og tror heller ikke det har smart eller hvad det nu hedder. Kan ikke huske med hdmi indgang. Men det var da et af de bedre tv dengang, ikke det bedste men ret tæt på. Men det holder sikkert længere tid, uden at gå i stykker end et samsung.
    Men prøv at tage ud og se på det. Det er den bedste måde for dig, at bedømme det på.
    Jeg har selv beovison LX2800. Gammelt og med billedrør, men det virker stadig som det skal og passer til mine behov.


  • #2   2. mar 2016 Du kan få indbygget DVB-c tuner i bv7-40 mk1, dog er billedet ikke lige så godt som de nye fjernsyn har i dag.
    Den har hverken hdmi eller noget andet, som gør det muligt at tilslutte nye 3.parts produkter


  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   5. mar 2016 Waiste of money... Just hd ready... Zero hdmi... Zero kontrast... Its just bolig dekoration... All beovision mk 1 to 2 are absolute usless..??;)

  • Eirikur J
    Eirikur J Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   13. mar 2016 Jeg gik fra et BV7 40 MK4 til et Sony tv (2014 model) og billedet er altså langt bedre på Sony. Det er ikke fordi Beo er dårlige men der sidder gammel LCD teknologi i disse med lysstofrør istedet for LED og disse bliver trætte med tiden. BV7 40 MK1 var virkelig god dengang den kom ud men i dag er der tale om 10 år gammel teknologi og der er altså sket meget de sidste 10 år (der er faktisk sket meget de sidste 6 måneder smiley

Kommentér på:
b&o

Annonce