{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  b&o
  • #2   5. mar 2016 Ikke medmindre du selv kan lave og programmere en ny printplade, til at sætte ind i b&o fjernbetjeningen.

  • #3   6. mar 2016 Og dog.... Med Lintronic kan du benytte en B&O fjernbetjening til alt....

    Ellers en Beosystem 3 eller 4 men det er et andet budget


  • #5   7. mar 2016 Det lyder egentlig ikke så dumt det lintronic, efter at have læst det.
    Dog har jeg ikke selv behovet for det. Men at kunne bruge en god b&o fjernbetjening til det hele uanset mærket, i stedet for at have en ikke særlig god universal fjernbetjening. Lyder faktisk fornuftigt smiley


  • #6   7. mar 2016 Ja deres fjernbetjeninger er bare sindssygt fede.... Jeg har selv lige købt mig deres nye BeoRemote One og det er klart en af de smukkeste og mest lækre fjernbetjeninger på markedet... Og samtidig er den utrolig nem at benytte

  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #7   7. mar 2016 Det kunne være, i skulle undersøge tingene ordentligt først, Thomas C og Dennis N?

    Jeg har ikke selv erfaring med deres løsning, men OneRemote ser ud til at tilbyde sådan en løsning du efterspørger, Erik.

    http://shop.oneremote.dk/catalog/index.php

    Her ses hvordan printet ser ud, når det er monteret:

    http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=78664

    Så dem kunne du jo evt. prøve at hive fat i.

    Ellers har jeg gode erfaringer med Lintronic, der også nævnes som en mulighed. Sådan en boks giver mulighed for at betjene et hav af produkter med fx Beo4, og hvis jeg har haft spørgsmål til produktet, har Michael Lindgaard - ejeren af Lintronic - stort set altid været hurtig til at svare og hjælpe videre.

    Vær dog opmærksom på, at en del nyere TV fjernbetjeninger har separate knapper til programvalg og navigering i menuer - dette kan give lidt grå hår, hvis man har den gamle Beo4 med 'GO' knap, da det ikke er så nemt at styre, når de samme knapper bruges til forskellige funktioner. Så det kan være nødvendigt at købe en nyere Beo4 med joystick, hvilket jeg har gjort. Jeg håber, at kunne programmere det sådan med Lintronic boksen, at joystikket tager sig af menuerne og piletasterne af programvalg som man ellers kender det. Spørg evt. OneRemote, hvordan de har løst den problemstilling, hvis du tager kontakt til dem.


Kommentér på:
b&o

Annonce