{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fibernet TV hvilken tuner
  • #1   20. okt 2007 så skal du ha en dvb-c tuner. men hvis du har over fibernet, så skal du nok ha en digital modtager box fra den pågældende udbyder.

• Super N
    Super N Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 50
    #2   21. okt 2007 Tak, men er der en som kan skære det lidt klarer ud, jeg er lidt noop :-s

• #3   21. okt 2007 Eftersom det signal du vil modtage over fibernet, efter al sansynlighed bliver kodet, vil det kræve du stiller en boks op under TV'et. Dermed er tuneren i TV'et så også ligegyldig.

• #4   21. okt 2007 Jeg har Fibernet, og ingen digital tuner i mit tv... den er altså indbygget i min sat top boks der følger med abonnementet

• #5   22. okt 2007 Med fiber tv menes der jo nok IP tv, altså streamet tv, så det kræver jo en boks der kan gå på nettet og hente det hjem! Boksen er i de fleste tilfælde nok afhængig af den pågældende uderbyder, da de nok fylder den med det software som skal bruges til deres services.

(Personligt er jeg nok lidt af den opfattelse at IP tv er en dødssejler, da det vil kræve så meget båndbredde, at hvis bare få % af kunderne vælger denne løsning, så vil udbyderne få svært ved at opretholde nok båndbredde til alle. Og vi har jo set hvordan BBC og YouTube er blevet beskyldt for at overbelaste internettets backbones med netop den slags, så hvad sker der når vi begynder at snakke realtime HD osv.

Problemer ligger jo i at det hele bliver streamer ud, istedetfor broadcastet som ved analog og DVB, så derfor skal der oprettes fuldhastigheds forbindelse til hver enkelt kunde, og forestil jer så når kunden skal have 3 eller 4 tv i gang, så koster det let en formue i båndbredde, og jeg tør slet ikke tænke på udbyderen...)

• #6   22. okt 2007 Det virker da fint i f.eks sverige hvor IPTV er meget udbredt.....

Kommentér på:
Fibernet TV hvilken tuner

Annonce