{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudsning af vinduer 148 kvm hus et plan 1.000 kr.
  • Build furniture 2.740 kr.
  • Fræsning/opgravning af jordområde 7.000 kr.
  • Maling inkl. lapning af huller i lille værelse 1.700 kr.
  • Jeg har brug for en handymand 300 kr.
  • Ophængning af loftlampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støj!!!
  • #1   16. dec 2006 Prøv med en citronvand, den gør underværker smiley
    Pivelyden vil blive afløst af et sagte knald, efterfuldt af den fuldkomne stilhed, voila

• #3   16. dec 2006 anders A,. det var lidt et dyrt forslag.. hehe.

haha ole... tror jeg springer den over..

• #4   16. dec 2006 Ja ja, men kunne ikke lade være, he he. Det kan dog godt være højspændingen der snakker lidt, men vil ikke hænges op på det.

• #5   16. dec 2006 jeg har engang fået at vide at det var højspændingsstrafoen, og så skulle jeg bare hele lidt kontaktlim derned,. men det har ikke hjulpet..

for den piben kan VIRKELIG ødelægge ens video aften. + man kan til tider få ondt i hovedet.

• #6   16. dec 2006 Så skal du bruge en kraftigere forstærker, du har simpelthen ikke watt nok.

• #7   16. dec 2006 haha,. ja har næsten også købt en ny marantz sr7500.

det var jo også med de gamle lorte eltax HT...
    har endnu ikke prøvet med de nye DIY HT.

• #8   16. dec 2006 Nej det bliver spændende med dem.

• #9   16. dec 2006 ja glæder mig helt vildt,..

jeg har også bestildt en ny center.. den bliver hurtig færdig, da jeg skal bruge den i min projekt opgave.

• #10   17. dec 2006 du tror ikke bare at du har fået tinitus:P

• #11   17. dec 2006 Prøv at vend din fase (vend stikket i kontakten)
    Garanyerer ikke det virker men er det billigste fprsøg jeg kan komme i tanke om.

• #12   17. dec 2006 Brian C. det tror jeg da ikke håber jeg ikke da,.. for den er virkelig høj!!!

bo okay,.

• #13   17. dec 2006 100% sikker på det er højspændings trafoen... Det du kan høre er faktisk sweep signalerne 32,25Khz. + 50hz.

Men hvad mindre godt er, at når de først er begyndt at pibe, så betyder det også at der foregår en fysisk bevægelse inde i trafoen, og med tiden vil lakken på vindingerne blive slidt igennem og den vil brænde helt af smiley

Som du selv har prøvet, at kan man nogle gange være heldig at kunne klare det med noget lim eller lak... Men de fleste af den slags trafoer er jo indstøbte, så det bliver nok lidt svært på sådan nogle...

Umiddelbart så vil jeg mene at det kun er trafoen der tager skade af det, så hvis du kan holde ud at høre på det, så kan de i mange tilfælde sagtens holde et godt stykke tid!
    Når trafoen så engang går, så vil du opleve en lille plet midt på skærmen, og så skal du self. slukke for det, før den brænder sig fast i belægningen, og så ellers få skiftet trafoen... (En radio mand kan vel gøre det for en 1000kr. eller sådan noget?)

• #14   17. dec 2006 det behøves ikke kun at være højspændings spolen der hyler, alle de spoler der sidder i, kan sådan set godt begynde at hyle, og så er det bare at gøre ligesom mig selv og rigtig mange andre radiomekanikere, og det er at give spolen en ordentlig omgang lak eller kontaktlim, og bare sørg for at det er ordentligt tørt før det tændes igen.

Kommentér på:
støj!!!

Annonce