{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.236 visninger | Oprettet:

Jesper H
Jesper H
Tilmeldt:
13. jan 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bruge TV som PC Skærm {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har en Bærbar med HDMI stik. Og jeg vil gerne have sat den til mit TV så jeg kan bruge det som PC skærm. Men når jeg sætter mit HDMI stik til TV så viser den mit skrivebord, hvilket den også skal selvfølgelig.
Men det flimmer helt vildt. Hvis jeg så sætter den til et andet HDMI stik på fjernsynet, så flimrer det i den øverste halvdel af TV'et og den nederste halvdel er et billede af min PS3 baggrundsbillede, også selvom min PS3 er slukket?

Hvordan kan det lade sig gøre? Og hvordan fikser jeg det? smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bruge TV som PC Skærm
  • #1   30. dec 2011 Kør fjerneren ud på heden og nakkeskyd det smiley

    Hvilket mærke er din fladskærm og hvor har du købt det?
    Det lyder til at der er en fejl i HDMI kredsløbet. Hvordan kører det med din PS3 via HDMI?

    Har du prøvet at ændre opløsningen på PC'en? En lavere opløsning kan ofte løse billedproblemer.


  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. dec 2011 Hej. smiley

    Fjernsynet er et Panasonic Viera 42" Den har 3 HDMI stik.
    Min Ps3 kører over HDMI, ja. Og den sidder i HDMI 1. Og når jeg sætter HDMI stikket fra PC'en ned i HDMI 2 stikket på fjernsynet, så viser den flimmer i øverste halvdel og min ps3 baggrund i den nederste. Sætter jeg HDMI stikket i HDMI 3 på fjernsynet får jeg PC'ens baggrund, men den flimmer helt vildt. Så det er HDMI 3 der viser det bedste billede, men det er stadig noget lort og kigge på smiley

    Ja jeg har prøvet at gøre opløsningen ringere, men det gør det bare dårligere smiley
    PS3 billedet virker helt fint, og det kører jo som sagt også over HDMI smiley


  • #3   31. dec 2011 Jeg tror ikke det vil hjælpe, men det skader ikke at prøve... Ændre din frekvens til 70+

    smiley


  • #4   31. dec 2011 Blot en idé - Har du prøvet at sætte din PC i HDMI 1? (evt. lade PS3'en være koblet helt fra fjernsynet)

    Har du opdateret dine grafikkort drivere?


Kommentér på:
Bruge TV som PC Skærm

Annonce