{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

mikkel L
mikkel L
Tilmeldt:
23. feb 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

hjælp til projekter som tv og spilleskærm. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg søger hjælp til at designe en hjemme biograf. Mangler følgende.
Projekter og lærred. Samt anbefalede kabler til at få den bedste billede og lyd kvalitet.
Har ca 10000 til lærred og projekter.

Jeg har kigget rundt omkring men det er svært at vide hvad jeg skal kigge efter når jeg faktisk ikke ved en skid om hverken projekter og lærred, og om der er forskel på lærreder osv.

Er der nogen herinde der kan hjælpe med dette ??
Ønsker at bruge ps 3 og computer til enheden.

Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til projekter som tv og spilleskærm.
  • #1   23. feb 2013 Hej. Der ligger ret mange emner herinde om netop dit spørgsmål, så prøv
    Søg på dem først. Ellers kan du gå ind på biojensen.dk og læse hans projektor og lærred guider. Det er ikke bare at nævne en projektor og lærred når du ingen oplysninger giver om dit rum det skal være i.


  • mikkel L
    mikkel L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   23. feb 2013 Nej kun lærred og projekter. Det er til min stue som nædten kan mørkelægges. Det skal være et llærred man kan køre ned og ikke et der hænger på væggen. Der er ca 4 meter imellem projekter og væg.

  • #3   24. feb 2013 Evt smid en pb med spørgsmål, bruger selv projektor til hverdag og kender en del til det:)

  • mikkel L
    mikkel L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   24. feb 2013 Jeg søger bare en hverdags projekt som jeg vil bruge som tv i dagligstuen smiley

Kommentér på:
hjælp til projekter som tv og spilleskærm.

Annonce