{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Hjælp til anlæg + fladskærm {{forumTopicSubject}}

Er der mon nogen her, som har et godt bud på hvad jeg skal anskaffe mig til en komplet stue. Først skal jeg lige forklare, at det jeg har stående i pt. er B&O. Jeg ved godt mange vil syntes, at B&O er noget opreklameret... men min egen vurdering er, at designet og deres fjernbetjening er lækker og virker, igen efter min smag.
Så langt så godt. Nu skal jeg så have nyt anlæg & TV. Jeg har læst skriften på vægen! Jeg har ikke råd til B&O igen, men jeg vil meget gerne ha' noget med et godt design, god fjernbetjenning a'la B&O og et anlæg + højttalere med rigtig god lyd (surround) og til sidst et 40" fladskærms-TV.
Det jeg selv har kigget på er, det nye Samsung LE-40M71B eller tilsvarende bare i R-serien. I lyd kunne jeg godt tænke mig noget hvor B&W's subwoofer PV1 indgår, men hvad højttalere angår, så har jeg et problem pga. møblerne i stuen og nogle terrassedøre, er det lidt svært med gulvhøjttalere, så det bedste ville nok være nogle gode diskrete vægmontet. (Det skal lig nævnes at jeg har 6,5 meter til kip i stuen og den på ca 30kvm. + en vinkelstue i den modsatte ende af hvor lyden er på ca. 25kvm. Anlæg! Reciver + DVD er der noger, der igen er diskret og spiller rigtigt godt, for hvis ik' så kunne jeg jo sætte det ind i et skab. Til sidst er der en fjernbetjening som kan styre det hele og har samme lækkre finish og virkemåde som B&O. På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til anlæg + fladskærm
  • #1   13. jul 2006 Det er høje krav du sætter til fjernbetjæningen og dens kunnen til forskellige mærker. Det kan godt lade sig gøre at få en multi fjernbetjæning men i B&O`s kvalitet er nok svært...
    Jeg styre min DENSEN cdafspiller med B&O`s fjernbetjæning da jeg har en lille box stående bag en højtaler som er kodet til lige netop disse to mærker. det er muligvis en mulighed og det funger skide godt.
    Du skriver ikke noget om priser, hvor meget har du til det hele?


    Pierre


Kommentér på:
Hjælp til anlæg + fladskærm

Annonce