{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

hjælp til valg af flat-tv {{forumTopicSubject}}

hej.
det jeg ikke selv har den store forstand på fladskærme, ville jeg lige se om der var nogen her der kunne hjælpe mig. mit gamle fjernsyn er ved at stå af, så nu skal der købes et nyt, og det skal selvfølgelig være et fladskærms-tv. har ikke mere end 10.000 til et og det skal være minumum 37"..

har fundet 3, så nu er det op til jer hvad der er det bedste..

nr.1 (link fjernet)

nr.2 (link fjernet)

nr.3 (link fjernet)

håber i vil hjælpe, og evt give lidt hint til hvad jeg skal kigge efter når jeg søger..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til valg af flat-tv
  • #1   30. jun 2006 Så ville jeg nok lige vente et 1/2 - 1 år med at købe da kvaliteten på disse ikke er noget at råbe hurra for ! Så har du kun 10000 så vent !

• #2   30. jun 2006 ja, det var også meningen men da der ikke er farver tilbage på mit gamle fjernsyn, kan det ikke vente længere, jeg hælder selv mest til fujtsu'en, men phillips er plejer vel heller ikk at lave noget helt skrammel..

• #3   30. jun 2006 jeg ville vælge Philips skærmen... selvom jeg syntes det er et ret dårligt tidspunkt at købe fladskærms tv på! Du vil aldrig kunne drømme om hvad der kommer ½ - 1år!

Skal jeg lige fyrer den af smiley
    De er i gang med at udvikle "flade-billedrør" som man bruger i gamle tv. Giver helt klart det bedste billed! + Når det bliver Sky HD så bliver det jo godt ... med opløsninger på 1920*1200 ... Det er til at græde over når man ser det!!! smiley

• #4   30. jun 2006 Skulle jeg vælge ville jeg nok også tage Philips´en ! Dog ser den lidt plastik agtig ud men har tror jeg det bedste billede af de skærme du nu har valgt !

• #5   30. jun 2006 takker for svarene, så blir det et phillips, havde også ventet lidt længere hvis det ikke var for mit gamle pannasonic der snart kun kan vise sort og hvid.. så alt andet vil for mit vedkommende være MEGET bedre end det jeg er vant til nu..

• #6   1. jul 2006 •••~HOF~••• : det er jo helt op til dig selv, men det vil bare være lidt surt, hvis du så kommer til at fortryde dit køb, tror jeg, hvis det var mig; at jeg ville gøre..

men vi alle er jo forskellige =)

• #7   1. jul 2006 Jeg ville slet ikke vælge nogen af dem..!!!!!

Tag et samsung i stedet..

bedre billede, Bedre kontrast og bedre garanti, og flottere design. Og så er det samsung der laver paneler til B&O s fladskærme...

• #8   1. jul 2006 Hehe Allan A det var nok bare lige det dårligeste akument for han skulle købe et samsung... "Og så er det samsung der laver paneler til B&O s fladskærme" for kæft de ringe de "nye" B&O fladskærme og ikke kun i forhold til prisen, emn bare i det hele taget, tag en B&O flad. til skal vi sige 50k og det er vist kun lige begyndelsen hos B&O og så samlign det med et Loewe til halv pris... er du gal B&O godt kan pak sammen! B&O havde nogen okey billederørs TV men med fladskærme falder de godt total igennem!!!

Nå nok om det....

Men af de 3 valgmuligheder havde jeg taget nr. 3 klat!!! Fujitsu Siemens laver klart nogen af de bedste Plasma man kan købe for penge!!!

Men hvis det var mig havde jeg også ventet som alle de andre siger stort set...

The MBG

• #9   1. jul 2006 lars L : Nej det samme ville ikke blive sagt igen om et år ! Da kvaliteten på dem til 10.000 kr nok ville være forbedret, og da man så også i dag kan få en ok kvalitet bar ikke til de 10000 ! Så problemet er at HOF kun har 10.000 !

• #10   1. jul 2006 arg i gør det ikke nemt for mig, men da jeg ikke har andet pt må jo nøjes med det "bedste" jeg nu kan få for de 10kg, syntes mest om fujitsu's design, men hvis phillips'en er bedre..? hmm, det er ikke nemt..

• #11   1. jul 2006 jeg siger bare at samsung laver nogle af de bedste flad-skærms tv... Både med hensyn til billedkvaliteten, opløsning og holdbarheden...

Jeg siger ikke at B&O er specielt gode..

Jeg siger bar at samsung har været med atil at udvikle deres panaler..

men Samsung er de bedste på markedet.. De vinder tests over alt, og det kan jeg sgu godt forstå, når jeg ser deres billedkvalitet..........

• #12   1. jul 2006 Arr den bedste fladskærm LCD du kan få idag er Loewe´s Spheros serie uden tvivl! de slå alt... og inde for plasma er det Fujitsu Siemens eller Pioneer...

The MBG

• #13   1. jul 2006 B&O er kun for udsenede, man får slet ikke nok kvalitet til prisen...

• #14   1. jul 2006 joo det er okey lækker finish og deres såkaldt kejle højttaler lyder faktisk ikke så ringe end da... meen, til den pris vil jeg nok tillade mig sige de starmer den rimelig meget... men det er uden tvivl den der forsvar prisen bedst af ders produkter... Men deres søjle højttaler (Beolab 6000) til 18k :oS den er godt nok total huld i hovedet!!!! kæft den er kedelig og tynd i lyden...

The MBG

• #15   1. jul 2006 Til Plasma er Pioneer bedst.. har set Loewe og synes ik de er bedre end samsung med hensyn til billede kvalitet op opløsning. Synes også de er for dyre...

• #16   2. jul 2006 Hehe Allan Samsung efterligner Loewe med design og noget af teknologien... du tror ikke bare du har set et Loewe der har vært sat forkert op... for loewe går for være klasser over samsung... og nogen af verdens bedste LCD, hvis ikke det bedste...

Men syntes du skulle prøve finde en hfk. hvor de har Loewe Spheros hjemme, så skal du se et af verdens bedste LCD, hvis ikke det bedste... hvis du har mulighed så tag en tur forbi hfk. i Hørsholm de har en go omgang Loewe hjemme, og de er sat rigtig op! minder stadig de har topmodelen hjemme fra Spheros serien... og det er satme det bedste billede jeg har set til dags dato på en flad!

The MBG

• #18   2. jul 2006 nå, nu har jeg bestil det fujitsu, skal nok lige skrive når jeg har fået det, om det er noget værd.. har bestilt det et sted hvor jeg kan levere det tilbage inden 14dage hvis det ikke lever op til mine forventninger, så det burde ikke kunne gå helt galt..

jeg takker for hjælpen..

Kommentér på:
hjælp til valg af flat-tv

Annonce