Valg mellem TV {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg står og skal have mig et nyt TV da min gamle fladskærm simpelthen ikke har HD indgang..
Jeg har et par krav til mit nye TV:
42" (eller lige deromkring)
Fremtidssikret
Plasma (eller led hvis det ikke er for dyrt?)
Jeg har fundet disse flotte skærme men kan ikke rigtig vælge i mellem dem:
TV1:
(link fjernet)
TV2:
(link fjernet)
TV3:
http://www.dustin.dk/pd_5010287386.aspx
Jeg har svært ved at finde forskellen på disse 3 fjernsyn men prismæssigt er disse meget passende for mig.
Har i nogen alternativer til hvad jeg skal vælge? Eller måske pege på en af disse 3 modeller?
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 6
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Vi har så mange forskellige individuelle meninger til hvad et godt billede er, så vores mening vil være ligegyldigt i den sidste ende.
okt 2007
okt 2007
okt 2007
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Svar: 14
vis du bruger antene altså har sådan en på taget du ved så skal du bruge dvb-t tuner selvfølgelig mpeg4 for at være med i fremtiden har du kabel tv ind skal du ha dvb-c tuner og mpeg4. bor du i lejlighed og i har fælles antene behøver du nok slet ikke noget af det har du alm parabol behøver du det heller ikke.
men vis du skal ud og have nyt tv i den pris klasse får du nok mest lcd tv for pengene og så synes jeg du skal prøve at kigge på sony bravia dom faktisk er nogle gode tver og du for meget for pengene ellers prøv at kigge sharp da det er samsung der laver dem og du som regel for meget for dine penge der i forhold til når der står samsung på det.
det var vist det spør ellers bare vis der er noget du vil vide
ps vis jeg var dig ville jeg tage ud og kigge i en butik i stedet for på nettet så du kan se hvad du smider dine penge ud efter
okt 2007
Samsung PS42b430
(link fjernet)
Eller
Panasonic TX-P42X10
http://www.pixmania.com/dk/dk/r/x10
Nogen som har kommentar til disse 2 TV?
Valg mellem TV