{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tv valg ?
  • #1   1. jan 2007 gå efter et samsung tv de er sådan et mega flot billede har selv et 50" plamsa fra samsung har sjældent set et så godt billede på et tv før.

• #2   2. jan 2007 Jeg har selv et Samsung(40") nu, og der er godt billede på men skal selv til at nedgradere (størrelse mæssig), og jeg tænker på at prøve et Sony V2500 (koster godt nok 10.999).
    Det har digital tuner, 2 HDMI porte osv., - kort sagt det er fremtids sikret. smiley

Folk siger dets billede slår alt til normale priser (så Loewe osv er ikke med).

Så jeg synes du skal bruge 1000kr mere, eller evt vente til det koster 10000kr hvis prisen er vigtig. Men man kan jo sige at hvis man bruger de 1000kr mere får man indbygget digital tuner, så når analog bliver lukket (i 2009 hvis jeg husker ret ? ) så slipper du for at skal ud og give 200-300kr for en tuner som kommer til at ligge og fylde.

Håber det gav mening?

• #3   2. jan 2007 Der er da kun et valg i den prisklasse:

Panasonic TH 37 PV 60 til lige under de 10K... Aldeles fremragende billede til prisen... du får ikke noget fladt med lige så godt billede til de penge lige pt...

• #4   2. jan 2007 .... Det er så en 37 tommer, fåes ikke mindre:

Her inkl. fod til 9999kr (det er på forsiden)

Link:

(link fjernet)

• #5   2. jan 2007 hvad er bedst lcd eller plasma ?
    forstår ikke lige forskellen ?

• #7   2. jan 2007 Hvad er der er bedst kommer jo an på så mange ting, ikke mindst lige så meget hvordan du har tænkt dig at bruge skærmen. Der er jo mange forskelle, + og - i begge lejre, men plasma trækker efter min overbevisning det længste strå hvis der ikke er mere end 10K at gøre godt med..

Jeg er overbevist om at du ikke finder et bedre fladskærms tv til de penge end Panasonic TH 37 PV 60 lige i øjeblikket...

Hvis du kan komme til det, så tag ud og kig... Så kan du "se" forskellen...

Kommentér på:
tv valg ?

Annonce