{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Rune A
Rune A
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22

det nye tv signal {{forumTopicSubject}}

hey jeg har for ½ år siden købt en ny fladskærm "LG 50PS3000", men inden på den hjemmeside jeg købte den stod der ikke noget med at den indholdte mpeg 4. men jeg har på andre hjemmesider bl.a. www.expert.dk set at fjernsynet i ihvertfald havde mpeg 4 hvis man købte den der..
men så er spørgsmålet så når det er fjernsynet hedder det samme har den så bare mpeg 4 i std. eller er det noget de kan give en med som en ekstra "bonus" alt efter hvor man køber den?

også har jeg også hørt hvis man har dvb-c tuner så behøver man ikk tænke på en ekstra boks hvis man vil se fjernsyn i HD. men er dvb-c tuner bare det samme som mpeg 4?

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det nye tv signal
  • #1   1. okt 2009 DVB-C tuner og så MPEG4 så er du optimal stillet lige pt, hva digital tv angår.

MPEG4 er bare et udtryk for hvordan den kan dekode tvsignalet.
    Præcis som på en pc, da kan du få AVI, MPEG, MP3, osv osv, men har du ikke formatet installeret på din pc, så kan du ikke se pågældene film.

Idag vil næsten alle de nyeste kanaler køre digitalt med MPEG4, dog er nogle kanaler kompatible med et lavere format.
    Så hvis dit tv KUN har DVB-C tuner og MPEG2-3 så kan du stadig se mange digitale kanaler.

Om det er parallel importeret har ikke noget at sige, da menuen som oftest kan indstilles til norden, og derved også dens dekoder.
    Så du kan jo allerede prøve nu, og se om der er signal på din digitalmodtager, DVB, plejer der at stå på en knap på din fjernbetjening.
    Tryk på den, og den skifter om til digital tv.
    -Husk lige også at søg efter kanalerne.

• #2   1. okt 2009 Præcis som M. Larsen skriver.
    Det skal man være meget opmærksom på, ved køb af fladskærm.

Kommentér på:
det nye tv signal

Annonce