822 visninger
|
Oprettet:
dvb-t?? Antenne. {{forumTopicSubject}}
Min mor skal have nyt tv og jeg har fundet dette til hende, men hun har kun alm fælles antenne nu, og ved ikke hvordan fremtiden ser ud på tv markedet, har selv prøvet at fælge lidt med men synte stadig det er noget rod.
(link fjernet)
Kan dette tv bruges eller skal det skiftes ud igen efter 3 år eller kan hun bruge det i mange år fremover.
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 439
Tag et kig på Samsung LE32A467, det koster ikke alverden men der er du "fremtidssikret"
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.929
(link fjernet)
Kan se de har dette tv i bilka, som nok er det nemmeste sted at handle for dem. (elgiganten og expert er også en mulighed)
(link fjernet)
Vil overstående være et ligeså godt køb.
maj 2006
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 50
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 439
Oftest er familien danmark, og de ældre især, bare ikke særlig positivt indstillede overfor disse settop boxe, og den dertilhørende ekstra fjernbetjening.
Og da en ordentlig mpeg4 tuner koster mindst 1000 kroner, kan man vel ligeså godt købe et tv fra starten af hvor det i forvejen er indbygget i?!
Normalt er billedkvalitet den eneste fremtidssikring der gælder for mig. Men i disse tilfælde, hvor det er ældre mennesker der skal bruge det, er der altså ingen vej uden om det faktum, at det bare er og forbliver nemmere at bruge et tv UDEN en ekstern tuner.
I Expert har vi Samsung tv'et til 4999, så man kan næsten ligeså godt købe det der
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.929
dvb-t?? Antenne.