{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

panasonic px80 {{forumTopicSubject}}

hej drenge smiley

er der nogen af jer herinde fra, som har ejet/ejer et px80 plasma tv, men som har haft problemer med det ? hvis der er nogen der har det, må i meget gerne skrive hvad problemet var/er smiley
står nemlig og er meget tæt på at købe dette tv, men hvis der måske er 3-4 stykker som har samme problem, og det er et ret stort problem, ja så ved jeg jo at det ikke er det jeg skal have .
så skriv endelig drenge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  panasonic px80
  • #1   4. jan 2009 Tror ikke PX80'eren har nogen deciderede problemer, så havde man hørt om dem sådan som det er blevet hypet. Jeg regner selv med at købe det tv, da du ikke får bedre billede for over 10 kilo.

  • #2   4. jan 2009 Hej Mathias.

    ja det har du sikkert helt ret i.
    har os kun hørt godt om tv'et ind til videre, og kan mærke at dem jeg har spurt er fuldt ud tilfreds med det. så tror sku jeg bestiller tv'et her en af dagene . så må jeg se jo smiley


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #3   4. jan 2009 Kontrasten er ikke så god som man sku tro... Især i dagslys virker den sorte meget grålig.. Ellers er der småhakken ved panoreringer, men det er ikke noget man lægger mærke til. Så er det plasma-burn efter lyse farver, men det er heller ikke noget man lægger mærke til. Designet er heller ikke så heldigt.

    Ellers er det er ikke nogle problemer.


  • #4   4. jan 2009 JEg har selv et PX80 og er rigtigt glad for det. At det sorte virker meget gråligt i dagslys er pga den antirefleksbehandling som tvet har fået for at minimere genskin. Burn in har jeg aldrig oplevet men har dog oplevet en lille smule retention somme tider..

  • #5   4. jan 2009 Og på den rene billedkvalitet synes jeg stadigvæk det er bedre end mange LCD tv op til 15-18000 kr..

  • #6   4. jan 2009 kim b: kan du forklare mig hvad du mener når du skriver "småhakken ved panoreringer" hvad er det panoreringer er ?

    michael S: kan du ikke lige forklar mig hvad "retention" er for noget, jeg er desværre ikke så meget inde i alt det fine noget der, men vil gerne vide hvad det er for noget :9


  • #7   4. jan 2009 Har nogen af jer brugt jeres px80 som pc skærm? Jeg bruger selv mit tv som computer skærm, og er lidt nervøs for om der kunne komme burn-in fra ikoner på computeren? (Dashboard, iTunes etc i bunden af skærmen på mac)

  • #8   4. jan 2009 Du bør ihvertfald være varsom med at bruge den som en computer skærm, og det må under alle omstændigheder ikke være i for lang tid af gangen. Så du må lige se noget TV engang hver 5 time smiley

    Den småhakken Kim refererer til, må være for ekstremt sarte øjne. For normalt er jeg meget obs på sådanne ting, og det har aldrig været til gene for mig.
    Og ligemeget hvad ville det ikke være der når der vises Bluray.

    Retention er den "milde" form for burn-in. Dvs at man for eks. kan se en skygge af et logo, men at det forsvinder efter få minutter. Det er dog heller ikke noget har oplevet med Panasonic G11 paneler.
    Idag er TV producenterne heldigvis obs på at der er mange med plasma skærme og derfor fjerner de også gerne deres eget logo under reklamepauser eller des lignende så man ikke oplever nogen form for retention.


  • #10   4. jan 2009 Nicklas S kan ikke modtage kanaler, kun "sne" og det burde da være godt mod retention/burn-in ? Så hvis jeg skifter over på sne hver gang jeg ikke er ved skærmen, så burde burn-in være elimineret ?

Kommentér på:
panasonic px80

Annonce