1.276 visninger
|
Oprettet:
panasonic px80 {{forumTopicSubject}}
hej drenge
er der nogen af jer herinde fra, som har ejet/ejer et px80 plasma tv, men som har haft problemer med det ? hvis der er nogen der har det, må i meget gerne skrive hvad problemet var/er
står nemlig og er meget tæt på at købe dette tv, men hvis der måske er 3-4 stykker som har samme problem, og det er et ret stort problem, ja så ved jeg jo at det ikke er det jeg skal have .
så skriv endelig drenge
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 397
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 105
ja det har du sikkert helt ret i.
har os kun hørt godt om tv'et ind til videre, og kan mærke at dem jeg har spurt er fuldt ud tilfreds med det. så tror sku jeg bestiller tv'et her en af dagene . så må jeg se jo
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Ellers er det er ikke nogle problemer.
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Svar: 48
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Svar: 48
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 105
michael S: kan du ikke lige forklar mig hvad "retention" er for noget, jeg er desværre ikke så meget inde i alt det fine noget der, men vil gerne vide hvad det er for noget :9
dec 2005
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 439
Den småhakken Kim refererer til, må være for ekstremt sarte øjne. For normalt er jeg meget obs på sådanne ting, og det har aldrig været til gene for mig.
Og ligemeget hvad ville det ikke være der når der vises Bluray.
Retention er den "milde" form for burn-in. Dvs at man for eks. kan se en skygge af et logo, men at det forsvinder efter få minutter. Det er dog heller ikke noget har oplevet med Panasonic G11 paneler.
Idag er TV producenterne heldigvis obs på at der er mange med plasma skærme og derfor fjerner de også gerne deres eget logo under reklamepauser eller des lignende så man ikke oplever nogen form for retention.
dec 2005
panasonic px80