{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Panasonic TH-42PX80 eller PZ8? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg står lidt i et dilemma da jeg står over for valget mellem PX80 til 5000,- og PZ8 til 6300,- og jeg ved virkelig ikke hvilken jeg skal tage... Jeg har ikke decideret brug for full hd da jeg sjældent tilslutter pc'en og ingen bluray afspiller har - desuden er alle hd kanaler indtil videre "kun" 720p...
Jeg sidder på ca. 2,5-3 m afstand og har en digital zaptor boks og ser meget dvd.... Og så har jeg meget få penge, så selvom 1300,- ikke er mange penge, betyder det noget... Spørgsmålet er bare om det betyder så meget bedre billede ved det jeg bruger det til, til at det er de 1300,- værd...

Nogen der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic TH-42PX80 eller PZ8?
  • #1   20. feb 2009 Har du ikke pengene så køber du en PX80. Ellers så napper du en PZ8, ganske simpelt. I de par timer jeg har set PZ8, er det ikke svært at se at sort er en smule mere sort, og gråtoneskala, er en smule forbedret fra PX80, efter lidt indstilling altså.
    Helt sikkert en smule bedre billede. Men mener du ikke du har brug for det, så tag en PX80 da du stadig får et kanon godt tv.


  • #2   20. feb 2009 Bare du vælger Panasonic smiley

    Lad pengene bestemme. Du vil ikke få nogen mærkbar forskel med dit behov.


  • #3   20. feb 2009 Jeg ville snuppe PX80'eren. PZ8 er et virkelig skrabet TV. Det har fx. ingen antirefleks. Overvej dog PX81, som har Mpeg4 understøttelse.

    Beskrivelsen jeg fik i et Panasonic Center, da jeg selv overvejede det var:

    Tag et PX80, hvis valget står imellem de 2. PZ8 er til folk der vil have full HD, men ikke vil betale hvad det koster (PZ80) Synes bedre om billedet på PX80.


  • #5   21. feb 2009 Tak for hjælpen alle sammen, det bliver helt sikker px80'eren så:)
    Efter hvad jeg kan læse mig til skulle der, som i også siger, ikke være den store forskel i billedkvaliteten, og pz80'eren er jo en "mindre" model...
    Takker i hvert fald!


  • #6   22. feb 2009 Nu blander du PZ80 ind i billedet. Den er uden tvivl bedre end PX80. Det er 8'erne der er skrabede modeller, som ikke kan anbefales. Min prioriteringsliste vil være noget i den her stil:


    PX8
    PZ8
    PX80
    PZ80 / PZ85 (identiske billeder bortset fra lidt farvebalance)
    PZ800


  • #7   22. feb 2009 Hehe, jeg mente pz8:) jeg ved godt pz80'eren er nogenlunde tilsvarende px80, bare med full hd...

  • #8   22. feb 2009 PZ8'eren er marginalt bedre end PX80. PZ80 er en del bedre end begge to.

  • Casepr J
    Casepr J Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #9   3. mar 2009 Hvis man nu har planer om at se Bluray film på det. Vil px80 så stadig være lige så godt?

Kommentér på:
Panasonic TH-42PX80 eller PZ8?

Annonce