{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Panasonic 42" og 50" pz80 {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg var i går med mine forældre ude og kigge på fjernsyn. Jeg sagde til dem at jeg synes de skulle have panasonic da man får generalt meget for pengene.. Det endte så med at de fik bestilt en 42" til stuen oven på og en 50" til den store stuen neden under.. begge pz80 modellen.. Og nu vil jeg lige hører om det ikke er et fint valg eller er der nogen andre modeller vi også skulle have overvejet da vi stadig kan nå og sige nej til dem vi har bestilt hos den lokale..

Hans-Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic 42" og 50" pz80
  • #1   14. nov 2008 Det lyder umiddelbart som meget fornuftige valg vil jeg da sige.
    De eneste jeg ville have overvejet i stedet ville være Pana PZ800 og Pioneer 5090. Men det skulle så også bare være hvis man ville ahve det ypperlige - det koster naturligvis en hel del mere.

    Hvad måtte I slippe for Tv'ene så? I fik vel en god pris? smiley


  • #2   14. nov 2008 Super godt valg, man kunne selvfølgelig også gå op i pz85 eller pz800.


  • #4   17. nov 2008 Okey godt og hører =)... Pz85 er også noget dyrer og det kan ikke særligt meget mere.. Vi får dem til den tilbudspris de kommer på til december.. mener det var 10.999 for 42 og 17.999 for 50.. men servicen er meget god hos den lokale forhandler vi kan låne midlertidlig tv bord til vi finder ud af hvor fjernsynet skal hænge og midlertidig antenne til vi får kabel tv. og hvis vi synes den er for lille eller for stor fjernsynet så kun vi sagtens få byttet skærmen til en anden.

  • #5   9. feb 2009 Pssst...... Du kan lige nu få LX5090H til kun SEK 21.900,- plus 700,- i fragt hos www.fyndborsen.se Det er kun ca. dkr. 15.880,-
    Udnyt den lave svenske kurs.
    Her hjemme koster minimum 20.000,-

    Jeg har bestilt mit og får det sidst på ugen...

    Kontakt Hasse for at få dette tilbud. Han er meget hjælpsom.
    hasse@fyndborsen.se

    Her får du også Pioneers Nordiske "Service-forpligtelse", kaldet PDP+


Kommentér på:
Panasonic 42" og 50" pz80

Annonce