715 visninger
|
Oprettet:
Vurdering af pris på TV {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har overvejet at sælge mit Samsung 40" LE40F86BDX inkl. 3. års forsikring. TV'et er købt d. 9/6/2008, så der er godt 2½ års forsikring med oveni også. Hvad vil I mene jeg kan sælge dette for?
Kun seriøse svar accepteres.
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 439
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 11
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 439
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Tror du vil få mest ud af din investering til at starte med, hvis du sætter det op i soveværelset e.lign. og så bruge det dets levetid ud, istedetfor at forsøge at hente noget af investeringen hjem.
Vil mene at værditabet er langt større end på biler osv. på den slags!
Men til næste investering kunner det måske være strategisk at gå efter noget der er meget eksklusivt, og som ikke har samme depreciation som mainstream elektronik produkter. På den måde, vil det nok være muligt at hente en større % af nyprisen hjem igen, ved brugt salg.
(Mercedes holder også værdien bedre end citroen, eks.
Folk der er på udkig efter et billig tv, de køber altså også edbpriser det bedste til 2500kr. Og det er der jo nok svært at konkurrere med, uanset om det er noget skrald...
aug 2005
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
tror du får meget svært ved at sælge det tv, da det ikke er nogen speciel udgave med ekstreme finesser.
I værste fald, skal du ikek calkulere med mere end max 5000 for en brugt fladskærm, da udviklingen går så hektisk stærkt.
Behold skærmen, og brug den i soveværelset, på kontoret eller på et børneværelse
aug 2005
Vurdering af pris på TV