{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke enheder HJÆLPPPPP!!!
  • #1   20. jul 2007 hmmm... lidt svært, da det jo er dine preferenser og kabinetopbygning der skal passe sammen med valget af enheder.
    Jeg må nok tilstå at jeg ved ikke så meget om push-pull konstruktioner, udover at der jo logisk nok må være dobbelt motor kapacitet til at drive et membranareal der svare til én af enhederne. Det må jo igen betyde at du rundt regnet har den dobbelte membranvandring ved samme samme effekt på enhederne, som hvis de sad hver for sig...
    Så jeg vil tro du skal gå efter noget der giver mulighed for en lang vandring. ala. Peerless XXLS serien.

    Men jeg skal være den første til at indrømme at det self. ikke er den eneste specifikation der gælder, men mere info kan du nok ikke drive ud af mig smiley Men under alle omstændigheder, så skal dine filtre jo tilpasses den enhed du vælger, så det skal du jo også lige have i baghovedet! Enhederne skal jo bare være fasedrejet 180grader i forhold til hinanden, så du kunne jo i princippet nøjedes med ét filter...


  • #2   20. jul 2007 micma18. mange tak for dine gode ord.
    dem kan jeg da godt få brug for i hverttilfald til det med Peerless XXLS


Kommentér på:
hvilke enheder HJÆLPPPPP!!!

Annonce