{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Hvordan vælger man det rigtige delefilter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har gået med tanken om at det kunne være sjovt, at forsøge at bygge mine egne højttalere og selv finde de komponenter, man skal bruge. Projektet lægger lidt ude i fremtiden, men synes det kunne være sjovt at lære lidt om det allerede nu smiley Men hvordan finder man det rigtige delefilter? Der jo alverdens forskellige at vælge i mellem. Og hvordan med mellemtone og diskant? Er det også noget der kræver mere viden, for at kunne vælge det rigtige? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan vælger man det rigtige delefilter?
  • #1   20. jul 2015 man finder det rigtige delefilter ved at bygge det efter enhedernes T&S data smiley

men vis du vil kaste dig ud i det som find en der forstand på det der kan hjælpe og vejlede dig.. held og lykke smiley

• #2   20. jul 2015 Jeg vil anbefale dig og anskaffe et elektronisk dele filter ala minidsp 2x4 eller 4x10 for bedre lydkvalitet.
    Et almindeligt passiv dele filter er ikke bare noget man køber færdigt eller huj hej laver selv. Det tager uger/måneder og udvikle optimalt, og 100 vis af målinger af højttaleren.
    Med et elektronisk dele filter kan du lege med alle parameterne i løbet af minutter, uden at skulle have fat i loddekolben. Eneste minus er at du også skal have fat i en eller flere effekt blokke, da forstærkningen skal ske efter det elektroniske dele filter.

• #4   20. jul 2015 Enig med Thomas C mht lydkvaliteten. Jeg er selv gået fra de passive filtre til aktiv deling på mine XTZ Divine. Det har givet en del, selvom de originale passive filtre er i ganske god kvalitet. Jeg skal hvert fald aldrig tilbage til passive dele filter.

• #5   21. jul 2015 Okay. Så fik jeg da lige lidt jeg kunne kigge på. Tak for det indtil videre smiley

Kommentér på:
Hvordan vælger man det rigtige delefilter?

Annonce