{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dali ikon 6 mk2 Basreflex
  • #2   25. mar 2014 Tak for info.

    men stadig mål på porten jeg søger smiley


  • #5   25. mar 2014 Det kunne jeg godt Regne ud,

    men jeg fik også et svar jo.

    der til kommer det om jeg kan bruge dem eller ej er lige meget, jeg da bare skal ha Fremskaffet mål.
    Og ikke for at spasse ud på jer hehe.
    men syndes desværre ikke man kan få det svar man søger her inde mere
    Så derfor står jeg på jeg bare skal bruge de mål og ikke en udregning på om det kommer til at virke smiley Håber i forstår og ikke misforstår mig smiley


  • #8   25. mar 2014 Omfg! Se nu. nu kommer der en omgang ævl igen! om hvad folk ville gøre og mener.
    Det eneste jeg gerne ville var at få de mål. Bum !!!!!
    Jeg skal bruge mål på porten da jeg har en Ht som ikon porten skal i og og Ikon6 porten Falder mig i øjnene så den ville jeg Gerne se om var for stor nok i mål eller for lille. Til det Hul der er i Kabinettet i forvejen. I skal ikke tage det personligt dette her Flip men det om og fucking om igen at jeg Får viden om hvad Folk ville og mener. og det mener jeg ikke er relevant Pt lige i mit Tilfælde.


  • #9   25. mar 2014 Kan man overhovedet købe de porte løse?

  • #10   25. mar 2014 tommy h - ja det kan godt lade sig gøre via Hifi klubben.

  • #12   25. mar 2014 Som sagt - skal du ikke tage det personligt.

    men jeg skal stadig bruge de mål. for at se om de passer i kabinettet.
    Hvordan det kommer til at Lyde er jo mig der skal bedømme. og jeg er da også glad for information om at det måske bliver en lyd fiasko men derfor kan man Selvfølig bruge porten vis den passer i kabinettet og fordi jeg spørger her er fordi at de godt kunne bestille en til mig men ikke give mig mål igemmen Hifi klubben. så alt i alt. det eneste svar jeg søgte var de mål- Intet ! andet. og det eneste jeg ikke har fået er Mål smiley så derfor mit sure opstød.

    Undskyld mange gange vis nogle der ville Hjælpe føler de får en sviner.
    det ikke meningen. men jeg søger bare de svar.- og intet andet!.


  • #13   25. mar 2014 Det jo ikke vanvittig nemt at måle på en port der er monteret, eller det bare mig

Kommentér på:
Dali ikon 6 mk2 Basreflex

Annonce