{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Dali Ikon 6? {{forumTopicSubject}}

Jeg havde fundet et rigtig velholdt par af Ikon 6
Havde aldrig lyttet til dem, men jeg har læst nogle fine anmeldelser om. Så, jeg vil ikke gå helt galt i byen hvis jeg køber dem? Det skal primært spille i stuen med noget elektronisk musik på. Og selfølgelig med noget surround. Jeg har et Onkyo TX NR676E at drive dem med. Men har også en Denon. Resten ag surround er i zensor større serie. Og med et rigtig lækker SUB E-12F


Kommentarer på:  Dali Ikon 6?
  • #1   5. jul 2019 Hej jeg synes at de spille flot og god og har haft min i ca 2 år til nu og vil aldrig sælge dem igen og brug en Onkyo TX-NR686 surround receiver i min stue ,så jeg vil siger at det er et god købe og de ligge på vel fra 1500 op til 3000 kr brug

  • #2   6. jul 2019 Hejsa.

    Tak for dit svar.
    Lige nu har jeg Zensor og det spiller ganske fint.
    Men jeg synes bare at det trænger at blive lidt skiftet ud på front siden. Og havde hørt at folk var yderst tilfredse med Ikon serien. Selvom jeg aldrig havde hørt dem spille. Od det er også nu lidt ældre højttallere.


  • #3   6. jul 2019 Hej ja de er gamle og fik min ca 3500 kr og de var meget flot og velholdt og lyd var bare super da jeg fik dem og har ikke fortryder det mvh per

Kommentér på:
Dali Ikon 6?

Annonce