1.144 visninger
|
Oprettet:
Mini sub til bil på 12V {{forumTopicSubject}}
Hej jeg lå i nat og tænkte det måtte være muligt at lave en sub med små enheder til at placere under sæderne på min mazda 2.
Ja det kan købes og kan tilsluttet de almindelige HU. MEN, Da standart anlæget i mazda 2 er meget svært at afmontere og det skræmmer mig at tager chancen vil jeg derfor bruge det 3.5 minijack der er i bilen, og tilslutte min ipod dertil med en y splitter, et til standart anlæg og en ned til sub.
Nogen der har forslag til hvordan det kan laves?
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.929
Er fint tilfreds med lydkvaliteten, men mangler bund/bas.
Har et creative 2.1 sæt ståenede som kræver 12V 2.9A altså det er det 230v omformeren levere.
Så ville den kunne bruges?
nov 2010
Følger: 12 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 234
Hvis ikke noget færdigkøbt kan indes vil jeg da anbefale en lille passiv subwoofer tilsluttet en T-Muse digital 20watts forstærker, den har virkelig nosser af sin størrelse så hvis kun du skal have noget 6,5" størrelse sub til bare lige den sidste bund er den mere end rigeligt. Dens kører på 12v og har intet strømforbrug, og så kan den monteres et sted pænt og så har du mulighed for at styre volumen på subben(e).
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 179
Fremfor alle de der Jack Jack jack løsninger, du ender alligevel med at skulle havde et delt frekvensen på en eller anden måde, ellers så er det bare fulltone bas, og så er du lige vidt,
Hvad er det der skræmmer dig i at smide en ny radio i?
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 783
nov 2005
Og en ramme til anden radio koster 1000kr i sig selv og så en radio oveni.
Derfor kunne en løsning som den wiliam kommer med være sjov at afprøve skal det være højt og vildt, ja så triller vi en tur i den gamle opel capriolet. med 2stk mach disko højttalere på bagsædet.
Jeg mangler kun den sidste bund.
Og lydkvalitet har jeg fint i stuen og det kan en bil altså ikke hamle op med.
Men wiliam, rigtig fedt svar, det var sådan noget jeg søgte efter.
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 783
nov 2005
Mini sub til bil på 12V