{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter stereo
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #1   25. nov 2011 Daniel for hulen da, hvorfor spørger man om ting??

    anyway, det kan nok spille lidt højere end de små telefon højttalere man kan købe og er mindre besværligt at slæbe på end en boomblaster eller hvad de nu hedder.
    om folk ligefrem synes at det fedt er jo en smagssag.


  • #2   25. nov 2011 Har det selv i min jog, fordi jeg lavede det var fordi at jeg syntes det er dejligt hvis man sidder et sted med en ven uden for og gerne lige vil høre noget musik så kan man bare lige klappe sædet op og fyre den af....isteder for en mobil telefon´s højtalere

  • #3   25. nov 2011 fair nok holsted, men hvad så med de fjolser der kører rundt med det tændt imens de kører? det jo hul i hovedet

  • #4   25. nov 2011 ja okay det kan jeg heller ikke se nogen ide i smiley bruger det kun hvis jeg er oppe på feks. vores skole og vi lige vil høre noget musik eller jeg sidder ude i værkstedet og vil høre noget musik smiley

  • #5   25. nov 2011 Praktisk hvis man ikke vil køre rundt med en boomblaster omkring halsen...

    Stod tit i scootertiden med vennerne og manglede musik.
    musikken er kun for stemning, og ikke for at "spille smart!?" Hvis det er sådan noget du hentyder til?


Kommentér på:
Scooter stereo

Annonce