{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang scooter stereo {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har lidt spørgsmål ang scooter stereo da jeg jo har en peugeot buxy under opbygning som jeg har planer om at sætte anlæg i.

Og som der er nogen der ved er det ikke ligefrem det største hjelmrum der er på sådan en. Så det skal i desværre tage højde for.

Men har tænkt på noget lign dette

Forstærker
(link fjernet)

Mini jack kabel
(link fjernet)

Sikring holder m 20A sikring
(link fjernet)

Højttaler enheder
http://carsound.dk/produkt.asp?id=8581&pk=1&produkt=MDS_X-ITE_X525_-_H%F8jttalere

Tror i det vil være et klogt valg og hvad vil i vt vælge af strømkabler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang scooter stereo
  • #1   3. jan 2011 nej, de højtalere der vil ikke være et godt valg...

    gå ind på bilgaller og søg på noget brugt i stedet for... de højtalere der stinker...


    brug evt. nogle stue stereo enheder... det gjorde jeg, og det blev faktisk ret godt...


  • N-Torer !
    N-Torer ! Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #2   3. jan 2011 hey, jeg ville råde dig til at købe 2 af de der forstærkere, og så en sub os.. det gir en milliard gange bedre lyd, og bedre understøttelse af bassen..
    fuck de stue sterio enheder, det er lige så billigt med dem der, hvis du ikk har noget liggende.. bare sørg for at lav en "skål" til dem, så bassen kommer med op, ellers forsvinder den bare ned i rummet i stedet for at gi ordenlig lyd..


  • N-Torer !
    N-Torer ! Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #3   3. jan 2011 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32659 Tjek mit evt.. fra dengang,.. smiley

  • #4   3. jan 2011 N-torer !
    en subwoofer er der slet ikke plads til i en scooter hvis der også skal være mellemtone og diskant...

    snup et komponent sæt eller coaxial sæt fra bilstereo og smæk i... det med subwoofer bliver noget juks...


Kommentér på:
spørgsmål ang scooter stereo

Annonce