{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til strøm på pc
  • #1   28. sep 2008 Det er bare en kontakt der leder, når du trykker på den, og det er lavspænding, så du kan sagtens trække knappen ud af kabinettet og placere den et andet sted.

Jeg plejer selv at lave det med en push botton, en gummihætte, så der ikke kommer skidt i(kan sagtens undværes), og en lille kasse der kan moteres på væggen e.lign.
    Varen nummer:
    - 35-092-21
    - 35-092-05
    - 50-456-20
    Fra Elfa.
    Og en stump styre ledning. Alm. lampeledning kan sagtens bruges, og monteres nemt og pænt i alm. limlister på væggen.

Inde i computeren klipper du bare "pwr btn" ledning, (ofte sort og hvid, ellers se silketryk eller manualen). Og så kan du bare bruge nogle kronmuffer til at sætte styreledningen på med, og evt. samtidig bibeholde std. knappen.

• #2   28. sep 2008 det må jeg nok sige det er et svar man kan bruge til noget smiley

mange tak smiley

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #3   29. sep 2008 ja det er en ret simpel proces smiley
    overvejet at lave den indbygget i bordet? =)

• #4   29. sep 2008 jep har jeg fartisk, meen vil ik ha sån en permanent løsning da det tv møbel jeg er ved at lave ik bar er 4 pinde der er sømmen sammen smiley

men har fundet en god løsning med noget rustfrit stål og sort højggals malet træ smiley

Kommentér på:
hjælp til strøm på pc

Annonce