{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

galle opstød over Postdanmark..! {{forumTopicSubject}}

Hej drenge..

jeg har for snart 3 uger siden bestilt dele hjem til min nye computer, jeg valgte at bestille fra henholsvis shg.dk og PC-netto.dk. varene fra pc-netto fik jeg utrolig hurtigt, da det meste var på lager. men fra shg måtte jeg dog vente lidt længere, da de fleste ting var i resteordre:-( Så endelig i sidste uge- tirsdag. Havde shg det hele på lager. yes tænker jeg så, så kan jeg forhåbentlig samle computer inden weekenden (sidste uge). dagene går og min ordre bliver stadig ikke sendt. ringer så til shg og får afvide at de har meget travlt her op til jul. (helt i orden, forstår jeg godt). men den bliver så først sendt fredag først:-/ (lidt røv, så røg den weekend jo) så bliver det mandag (denne uge) Jeg venter så spændt på posten med de sidste dele (havde nemlig tid mandag til at samle den) men næ nej. ingen pakke kom. øv. så bliver det tirsdag, og stadig ingen pakke med posten, jeg tænker nu, sådan nået L-O-R-T, og griber knoglen og ringer til Postdanmark. Damen i røret siger så til mig at jeg burde havde fået den nu, og at jeg så ikke skulle regne med at få den, FEDT...!!! og ik nok med det, så skulle jeg nok hellere ringe til shg. og få dem til at sende nyt.. ENDNU MERE FEDT..! det hele er stort set i resteordre..!! så nu sider jeg bare her.. shg. regner med at kunne sende delene til mig i starten af det nye år..! FEDT..!!

og ik nok med det.. så er det ikke første gang jeg har oplevet dette.. har nu 3 gange oplevet at min pakke er forsvundet fra "704 Københavns Pakkecenter" i en weekend, efter at pakken er blevet sendt en fredag..

HVA SKER DER POST-LORTE-DANMARK...! kan i ikke lære at ansætte nogle medarbejder som ikke nakker alle pakker der står nået med elektronik på...!! :-@ jeg er bare så pissed.. det var DEN jul der blev spoleret..

det var bare en lille lorte historie her fra smiley

andre der har haft lignende oplevelser ?

hilsen Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  galle opstød over Postdanmark..!
  • #1   18. dec 2007 eneste optur i denne uger, er at jeg forhåbentlig får min nye receiver i morgen eller torsdag.. men stadig en lorte uge smiley

  • #2   18. dec 2007 Ja post danmark er nogen sataner, min bror arbejder hos post dk og har selv fortalt hvor klamme mange af de ansatte er, en af dem som har med pakker at gøre blærede sig engang med at have stjålet en masse pakker med designer tøj, elektronik osv ... Han blev heldigvis anmeldt af en anden medarbejder.

  • #3   18. dec 2007 Rolig nu Michael, din receiver kommer heller ikke, da den med sikkerhed også er nakket smiley
    Men ellers en god historie fra dagens Danmark.
    Jeg har tit problemer med pakker der ikke kommer frem, men de er dog aldrig blevet væk, kun forsinket nogen dage.


  • #4   18. dec 2007 Ole C det var måske dig som har stjålet hans reciever? smiley

  • #5   18. dec 2007 Ole C: ja højst sansynligt smiley ringer til klubben imorgen og høre om de har fået den hjem idag.. så jeg kan få hentet den smiley men den kommer jo sikkert nok først torsdag.. eller næste år :-S hehe

    det jo os bare lidt irriterende når man har oplevet præcis samme problem flere gange. fra selv samme postcentral, så må der jo være nået galt :-S


  • #6   18. dec 2007 Mathias L:

    Hvad dælen skulle jeg dog bruge den lille fætter til smiley

    Michael H:

    Vi har nogenlunde samme problem med Taulov centralen herovre.
    Håber da du får den inden jul, men sæt ikke forventningerne for højt.


  • #7   18. dec 2007 Har selv oplevet noget med Taulov pakkecenter..
    Der er ikke noget værre, end at glæde sig til at tingene ankommer, og så er de ekstremt forsinket.

    Skete for mig med Hi-Fi klubben i efterårsferien. De "glemte" at sende pakken i efterårsferien - selvom der kom en mail om, at det hele var afsendt..


  • #8   19. dec 2007 JA, postDK er blevet mega ringe efter privatiseringen!!!!

    I forrige uge skulle ´vi have sendt en server fra én adreese i hjørring (lille flække), til en anden adresse i hjørring, med budstikken (ejes af postDK), desværre var buddet så forsinket, at modtageren var nødt til at fortsætte med dagens program og ikke længere var hjemme da han endelig kom... og han regner self. med at pakken bare bliver leveret næste dag.

    Budstikken kører så ned til Ålborg pakkecenter og indlevere den til postDK, så de kan aflevere den. De fejlsortere den i midlertid, så den ender i kbh. Og ikke nok med det, så fejlsortere de den igen, og sender den til fandme sverige.... De returnere den heldivis, og vores mand i hjørring må køre hele vejen til kbh. og hente den, for at kunne levere den inden kunden finder en helt anden løsning...

    Så der var posten sku lige ved at koste os en vigtig kunde. Og det var jo aldrig sket, hvis budstikken havde overholdt deres egne betingelser!

    (Og sådan er det snar hver gang vi skal have leveret noget med kurer tjeneste der ejes af postDK. Posten er også begyndt først at dukke op ved middagstid, i forhold til tidligere kl. 9)


  • #9   19. dec 2007 Jeg må dog sige at det lyder utroligt. at post danmark har så mange problemer med at lever deres/jeres pakker ud :S


    min far ejer en lille computer butik. og vi har da aldrig rigtigt haft problemer :s

    hvis vi bestiller pakken f.eks i dag. så har vi den i morgen. og sådan plejer det altid at være. :s


  • #10   19. dec 2007 Jeg har også kun gode ting at sige - Har både modtaget en pakke fra shg og et kamera fra en anden shop idag smiley

  • #11   19. dec 2007 PostDanmark . burde være med i programmet KONTAN eller BASTA, for der er ikke styr på ret mange ting og stort set alle kunder er utilfredse med dem.

    Måske forbrugerklagenævnet skulle kigge lidt på POSTDK


  • #12   19. dec 2007 Michael H - Håber dine pakker kommer frem (Hvis ikke før jul så efter, bare de når frem)

    lad os håbe du får din nye receiver snarrest.

    hvilken en bliver den nye?

    (Var det ikke dig der havde en 763v2 eller deromkring, som pludselig var gået i stykker)


  • #13   19. dec 2007 uhe.. har været lidt optaget idag.. se her hvorfor smiley

    http://www.hifigalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=218


  • #14   19. dec 2007 Morten A: jo det hvertfald sådan en jeg har i min profil smiley men jo det var / er mig

  • #15   19. dec 2007 Jeg arbejder for et firma der sælger skabe til indkapsling af elektriks udstyr. Det er dog sjældent kunden ikke får sine varer, men de er tit så smadret.

    Her i går fik jeg et metalskab retur. - godkendt til en belastning på 1000 kg. Det er godkendt til at modstå hærværk... Det er dog ikke beskyttet mod PostDanmark.

    De havde smadret det fuldstændig. Hjærnerne havde fået buler. - der var ridser over det hele og pappet omkring var rebet itu.

    Måske skulle man slet ikke have logo på pakkerne i din situation? kunne man ikke indføre at returadressen er en postpox til firmaet, så man undgår at de kan se hvem denm er fra (bortset fra de få der sidder i returafdelingen) ???

    Jeg er sgu også så træt af dem.


Kommentér på:
galle opstød over Postdanmark..!

Annonce