{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Hjælpe Admin... Særregler ? {{forumTopicSubject}}

Har man som Hjælpe Admins særregler ?
Jeg har lige oprettet en profil på Baboom og under 20 min efter er jeg blevet frosset....

Sagen drejer sig om en hjælpe adm der opretter et emne med HJÆLP SØGES HURTIG..... Jeg påpeger at man skal skrive en ordentlig overskrift, hun svare så at dette ikke er nødvendigt da det er under OFF Topic og at alt der er tilladt...... Så laver hun derefter en Re Post som jeg også påpeger iflg reglerne ikke er tilladt... Denne sletter hun (altså min besked ) og jeg sender den endnu en gang, og uden advarsel bliver jeg frosset.......

LOL...... Hun er så også kun 18...

http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=585


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpe Admin... Særregler ?
  • #1   12. feb 2007 Det kan let ødelægge en sides ry, hvis admins misbruger deres rettigheder... Lidt ala. embeds misbrug.

    Men når folk er på den måde, så kan det jo blive svært at overbevise dem om at de gør noget forkert smiley


  • #2   12. feb 2007 Følgende står bla i den mail der kommer når man bliver frosset....

    Vi håber at du vil bruge pausen til at læse vores brugerbetingelser og i fremtiden overveje hvad du opretter af annoncer på BaBoom.dk samt at du ikke misbruger kommentarer til at spamme. Du er naturligvis velkommen tilbage på BaBoom.dk når din frysning ophører.

    "måske de selv skulle læse de gældende regler"

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BaBoom.dk.

    "med det store antal besøgende der er på siden måske det var en ide selv at overholde og følge reglerne så ikke alle overskrifter bare hedder HJÆLP"


  • #3   12. feb 2007 men okay.. hvad sker der.. BaBoom.dk nu må det da snart stoppe.. ja ja.. hifigalleri.dk, bilgalleri.dk osv.. er da meget fedt.. men syntes godt nok at man må sige stop et eller andet sted.. hvad bliver det næste ? pokemongalleri.dk

    syntes BaBoom.dk virker lidt plat, men okay det er bare min mening..

    men som du siger.. så burde sidens regler være ens for ALLE..


  • #4   12. feb 2007 så skal du da bare have det op inde på siden...

    er selv der inde og det er Jesper M oss, og han er oss hjælpeadmin der inde, så tag fat i ham, for hun er da en bitch hend du linker til, har nemlig før set hende, der skal ingen ting til før hun blir gal, og hun frysser bare alle når det er


  • #5   12. feb 2007
    Ja hun er da fuckedup.....

    Har jesper på MSN men har er offline......


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #6   12. feb 2007 Hej lars K....

    det hun gør er jo forbudt ifølge reglerne....

    men vil også minde dig om, at Baboom.dk er et rent fjolle sted! intet seriøst overhoved....

    men synes du skal kontakte Admin. og give link til dette forum..


    mvh.
    Holger
    moderator hifigalleri.dk


  • #7   12. feb 2007 Holger W: Hvordan kontaktes disse når man er frosset og ikke kan logge ind ?

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #8   12. feb 2007 øverst i højre side af hjemme siden.... under... "kontakt"

  • #9   13. feb 2007 Eneste jeg kender til hende er at hun er en useriøs køber (blandt mange) hun havde budt på en pocketbike hun ville afhente for et par weekender siden, hun dukkede dog aldrig op og har ikke kontaktet mig siden.

  • #10   13. feb 2007 HELE BaBoom er så mega useriøst! Jeg blev smidt HELT ud efter 2 dage.

    Folk kan ikke finde ud af at bruge markedet.

    Selv Scootergalleri er mere seriøst. smiley


Kommentér på:
Hjælpe Admin... Særregler ?

Annonce