{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Ny Nokia XR20 {{forumTopicSubject}}

Hey jeg tabte min nuværende telefon og glasset smadrede derfor skal jeg have en ny køber den i løbet af næste uge og så kommer mit spørgsmål der står 15W Qi trådløs opladning er der nogle der ved hvordan det fungerer og om det er et USB stik der er i den anden ende af laderen som den får strøm fra??? der står også følgende 18W Fast charge support OG hvad går det så ud på???


Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Nokia XR20
  • #1   30. jul 2022 Har nu fundet ud af at det med 18 Watt er opladning med kabel det med 15 Watt er trådløs opladning spørgsmålet er bare er det et almindeligt USB stik begge ladere får deres strøm fra og kan jeg bruge den stikprop jeg har nu til at oplade mine ting med til at stikke stikket i bare det er samme stik så går den????

  • #3   30. jul 2022 Ok tak for svar Thomas men har fundet ud af det der følger ingen lader med når jeg køber telefonen på yousee.dk men jeg kan bruge den jeg har nu så intet problem never mind



    Kenneth


  • #4   31. jul 2022 18 watt det s....... ikke meget med kabel, normalt ligger på 2-3 gange ca 36-45 watt eller mere med de gode mobiler, find en mobil der kan lade batteriet lidt hurtigere op da du vil blive frusteret over at skal bruge over 2-3 timer på en næsten tomt batteri.

    De bedste mobiler kan lade batteriet helt op fra under 10% til 100% på ca 30 min

    Trådløst ca 15 watt, tager 32% på min galaxy s21 ca 54 min, 4000mah batteri


  • #5   31. jul 2022 Ja ja Michael L tak for svar kære ven men det går nok jeg tror også at det må være mere end de 18 Watt FORDI der følger jo ikke nogen lader men men jeg kan bruge den jeg har nu og så må det jo være det samme da det er samme stikprop og kabel som jeg hele tiden har brugt kan der ikke være noget om det???

    Kenneth


  • #6   31. jul 2022 kan man ikke lade hurtigere end 18 watt tager det tid med et batteri på næsten 5000 mah, opladeren gør ingen forskel. Tror ikke helt på nokias egne opgivelser

    Det de færreste der gider at rende rundt med en powerbank og oplade den om natten er ikke noget jeg vil anbefale

    Næste mobil blir nok en der enten kan lade op fra næsten tom til 50% på max 30 min eller til 100% på max 1 time


  • #7   31. jul 2022 Øh ok Michael men det er den jeg vil have den er mega fed og er sådan set en håndværkermobil som kan klare mosten men det betyder ikke så meget for mig om det tager et stykke tid at oplade den men jeg forstår bare ikke hvis det er samme lader jeg hele tiden har brugt hvorfor er det så ikke det samme som hele tiden den jeg har nu oplader også rigtig hurtigt hvorfor er det ikke en god ide at oplade om natten Michael?

  • #8   31. jul 2022 Kan risikere at blive varm og gå ild iden, man har læst om nogen der er har opladet mobilen om natten hvor den blve så var at der gi ikke iden det den lå på

    https://www.komplett.dk/kampagne/39303/mobil/myter-om-mobilopladning

    https://meremobil.dk/2015/11/danskerne-oplader-om-natten-selvom-det-kan-vaere-farligt/


  • #9   31. jul 2022 Hmmm ok det lyder sguda en smule uhyggeligt men har nu aldrig haft det problem

    Det går nok og hvis ikke det går så går VI he he smiley


    Kenneth


  • #10   31. jul 2022 https://www.av-connection.dk/?PGr=6856
    Hej jeg brug bare den her og ingen op lader mvh per


  • #12   31. jul 2022 Hey alle nu skal i høre har lige snakket med Elgiganten på live chat efter mange forsøg lykkedes det at få fat i en som har forstand på omtalte Nokia XR20 og han siger at det tager ca. Lige så lang tid at oplade den nye som det gør at oplade den gamle og det er meget hurtigt kan jeg så tilføje men han syntes at det lød mærkeligt det med at mange gange som du skriver Michael at den lader med 30-40Watt fik også at vide at den gamle Nokia 8.3 også lader med 18 Watt så det hele er en smule mystisk ydermere så vil jeg bare fortælle at den har stereo højttalere på 96Db som jo er ret fedt synes jeg og så har den et mindre kamera end den jeg har nu "James Bond mobilen" kameraet på denne er 64MP den nye er på 48MP og så fortalte han mig at den tager billeder med 2 kameraer det giver et bedre billede desuden så er den ca 1 år gammel på markedet Nokia XR20`eren
    så synes jeg ikke jeg kan fortælle så meget mere Over&Out



    Kenneth


  • #14   31. jul 2022 Der er bare noget jeg ikke helt forstår snakkede lige med en og han siger at den nye tager billeder med 2 kameraer og først siger han at det er 48 + 13MP altså det ene PLUS det andet han siger også at det er et støtte kamera det ene men så siger han at man skal regne med at det kun er det ene dvs. 48MP men ok det korte af det lange er altså at den gamle James Bond mobil Nokia 8.3 har et bedre kamera det er ihvertfald højere opløsning altså 64MP bare lidt mærkeligt når XR20`eren er en del nyere????


    Kenneth


  • #15   1. aug 2022 #13

    Trækker ikke 36-45 watt ud af en lader der leverer 5 Volt og 2 Ampere

    Jeg skriver at mange nye mobile oplader meget hurtigere end 18 watt og derfor kan mange oplades fra næsten tom og til 50% på max 30 min eller 100% på 1 time eller under 1 time


  • #19   5. aug 2022 Men Michael du havde sådan set ret for den nye NokiaXR20 oplader langsommere end den gamle synes jeg lige umiddelbart har fået den vel og mærke det meste spiller af nye apps og indstillinger mail osv. det eneste der ikke spiller er mit id jeg havde det på den gamle og det virkede men mangler en kode jeg var bare dum fordi jeg afinstallerede appen på den gamle hvis jeg ikke havde gjort det så havde jeg kunne fikse det hjemmefra nu skal jeg på borgerservice

  • #20   5. aug 2022 Ja ok og dog den lader faktisk ret hurtigt alligevel synes jeg




    Kenneth


Kommentér på:
Ny Nokia XR20

Annonce