{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Tur til Århus den gamle by radioforretning {{forumTopicSubject}}

Hey alle!

Så er slænget lige kommet hjem fra en tur til Århus hvor vi var i Tivoli Friheden igår overnattet en nat på et fedt hotel og idag før turen gik hjem var vi en tur i den gamle by og hold kæft det var tragisk sådan som det var i MEGET gamle dage der var en skoleklasse og som den klasselærerinde snakkede til børnene på "Børn skal ses ikke høres" jeg var da røget på en eller anden børneanstalt for at have klappet hende en men det jeg egentlig ville vise jer er dette billede af en radioforretning i en lidt nyere tid og DET var hyggeligt tror godt jeg kan huske den tid gennemsnitslønnen var dengang 22 Kr. i timen så man købte alt på afbetaling da tingene var MEGET dyre

Det var alt fra mig


Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tur til Århus den gamle by radioforretning
  • #1   24. maj 2022 Så helt træt er du alligevel ikke af at bo på et bosted/opholdssted/Døgninstitution!? ;D

  • #2   25. maj 2022 Jo det var tider den gang hvor der var radio/plade forretninger i stort set alle byer.
    Og ja det var dyrt den gang i forhold til hvad lønnen var.


  • #3   25. maj 2022 Mike D

    Nej det er et dejligt sted vi får altid god mad og sådan noget det bliver kaldt familie kollektivet Nøddebo


  • #4   25. maj 2022 Mike D

    Er du politimand eller?


    Kenneth


  • #5   25. maj 2022 Hey fra mig!

    I får lige et billede af det hotelværelse jeg boede på hold kæft det var fedt mand smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #6   25. maj 2022 Deuce-Bag

    Du kan bare aldrig dy dig, du skal altid lige have den sidste dumme kommentar med på vejen Haha! Det sgu enligt meget underholdende nu når det høre unormalheden til, men det er der jo self også en rigtigt god forklaring på! smiley

    Men samtidig også et utroligt dumt spørgsmål, fordi selvfølgelig er jeg det, jeg håber du kan dine paragraffer smiley

    Ps jeg ved du intet filter har og kan blive ved dagen lang med at skrive og diskuter, så jeg giver dig her med det sidste ord vis du har brug for det eller 13 af dem (tallet 13 var ikke tilfældigt!) og så svare jeg ikke da jeg ikke har mere at sige! Jeg har vigtigere ting at give mig til, så som at dybe staven i donut'en og lade skummet skille fra kaffen Hahahah ;P

    Dog vil jeg da gerne høre hvilket hotel du var på, det var da ikke den værste udsigt haha smiley


  • #7   25. maj 2022 Hmm ok bare vi er venner og der ikke er nogle der er sure



    Kenneth


  • #8   25. maj 2022 Men ok nuff said for fan undskyld hvis jeg er dum jeg er nok bare fire et halvt år gammel indeni men jeg vil fandme heller ikke være voksen for det må godt nok være kedeligt til gengæld tror jeg ikke der ikke er særlig meget ondt skabt i mig ihvertfald og det er da endda godt ønsker bare det bedste for os allesammen



    KH Kenneth


  • #10   25. maj 2022 Vi sku ikke venner, det også sådan noget plader snak man lære på døgninstitution kan jeg forstå for at dem der er længere tilbage mentalt kan forstå hvor man står fordi det hele ses så sort og hvidt! Venner er = med venner, bro at man vil tage en bullet for hinanden selvom man har kendt hinanden i 5min og ikke venner er = uvenner, dødsfjener og man bare vil stikke hinanden til hver en tid! I forstår ikke at der er en mellemting, bekendtskab eller bare neutral så der ikke er noget enten eller! Mega træls mønster faktisk! Men måske kommer det som et chok men fordi vi ikke er venner behøver vi jo ikke at være sure, ja ser du det er faktisk også en mulighed der findes i den virkelige verden smiley

  • #11   25. maj 2022 Det med 4år gammel, er nok ikke helt ved siden af, det med at bruge den del med voksen som kedelig er bare en dårlig undskyldning for at man ikke skal bukke helt under, det lyder jo skide godt vis man kan finde ud at bruge det korrekt! Men hey No hate! Så længe du hygger dig og more dig og du mener du ikke vil nogen noget dårligt! Så går det nok alt sammen, men det ikke ens betydning med at man ikke kan få nok af dig eller blive træt af dig til tider! Det har dig igen ikke noget med at betyde at vi er uvenner bare fordi vi ikke er venner! Ved ikke helt om du forstår den del!? smiley

  • #12   25. maj 2022 Men tilbage til det hotel der! Du svarede aldrig på hvad det hed haha! Får stærkt ud fra det var i Århus smiley

  • #13   25. maj 2022 Jeg vil lige understrege at det med venner, intet har at gøre med at du bor på bosted, for mig er venner bare noget specielt, jeg er godt klare over at mange dagen idag nemlig bliver nærest bedste venner på 5min ligesom kærlighed ved første vil og inden natten er omme man blevet kærester og snakker om Volvo villa og vovse! Jeg ser bare ikke sådan på det, self kan man godt skrive tak for hjælpen ven eller i den dur men det er bare en bemærkning om taknemlighed men sådan seriøst venner venner, der skal vi sgu lige en klasse Højer op da venner komme og går så for mig skal der en del til før man bliver kaldt det i min verden! Forventer ikke du er enig men håber da at du forstår også ligeså meget for din egen skyld smiley

  • #14   25. maj 2022 Hmmm jo jo selvom jeg synes du er lidt kryptisk...

    Hotellet hedder Helnan Marselis Hotel


  • #16   25. maj 2022 Men når vi ikke er venner så vil det altså sige at vi er dødsfjender og du vil stikke mig til enhver tid det er det du siger? Nu synes jeg det hele fik en noget trist drejning desuden så tror jeg sgu ikke rigtig på at du er strisser da en strisser jo nok havde været noget mere ordentlig med andre ord synes ikke det er sjovt mere det her

    Kenneth


  • #18   25. maj 2022 Men ok jeg er for hellig det er der i vil hen? Ok nuff said...



    Kenneth


  • #20   25. maj 2022 du linkede til en side og dette var hvad der kom frem altså med andre ord en ven betyder præst eller sådan noget lignende

    profilbillede
  • #21   25. maj 2022 Self syntes du det! Du var jo også kun 4år mentalt så det jo begrænset hvad man kan banke ind i knolden på dig haha smiley

  • #22   25. maj 2022 Kenneth din retarderet spasser! Læs nu forhelvede hvad jeg skriver! Jeg vil ikke omformuler mig gang på gang, kan du ikke finde ud af det første gang kan du nok heller ikke anden gang og med din art findes der ikke 3 gang er lykkens gang! Shit de pædagoger må have rander under øjnene og grå hår før tid! Haha

  • #23   25. maj 2022 Im lost for words... smiley

  • #24   25. maj 2022 Jeg lukker og slukker her! Man bliver kun syg af folk som dig! Og det siger jeg ikke med had men fordi det bare er fakta! God dag.

  • #25   25. maj 2022 Det bedste du har sagt til nu. Bye.

  • #26   25. maj 2022 Ok jeg beklager at min facon ikke falder i jeres smag men hvis i ikke bryder jer om mig kan i vel bare lade være med at snakke til mig og ignorere mig istedet for at hvad skal vi sige starte en krig


    Kenneth


  • #28   25. maj 2022 Ok på den måde Juice så misforstod jeg



    Kenneth


Kommentér på:
Tur til Århus den gamle by radioforretning

Annonce