{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Chai Latte MUMS! :-) {{forumTopicSubject}}

Hey alle!

Min mor havde jo købt en masse Chai latte kapsler til min Bosch Tassimo kapselmaskine det var også en hun havde givet mig men fandt ud af at den lækkede vand så min mor bestilte da bare en ny til mig som dog var knap så fed som den anden hun kunne købe den til 249,- eller sådan noget OG man fik en masse kaffe kapsler med men er der nogle af jer der har smagt netop Chai Latte det er te og det smager MEGA godt specielt hvis man hælder en smule Chai Latte sirup i i skulle seriøst prøve det det er mildest talt nice jeg fik den nye Tassimo Happy imorges den stod ude på en kiste da jeg stod op den gode MIchael Pedersen havde taget imod den og stillet den der til mig jeg var jo mega neurotisk fordi jeg skulle have rykket mit skab hvor mine ting står på ud fra væggen og flyttet på min ene højttaler for at pille den gamle fra og sætte den nye til men det lykkedes og hverken min Denon bamse eller andet røg på gulvet det spiller bare og her til slut vil jeg bare sige prøv det prøv det altså Chai Latte evt. med lidt dertil hørende sirup og man kan som sagt købe en kapselmaskine VILDT billigt overvej det og det var en ordre!
Jeg smider lige et link til den jeg har fået af min mor man kan købe det hele på den side der er også www.kaffekongen.dk

https://www.kaffekapslen.dk/t10-happy-sort-kapselmaskine-bosch-tassimo.html


smiley smiley smiley

Kenneth

Håber ikke jeg bliver skudt eller hængt ved daggry men der er jo nok overhængende fare for det DET GAS FOR HELVEDE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chai Latte MUMS! :-)
Kommentér på:
Chai Latte MUMS! :-)

Annonce