{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Karina H
Karina H
Tilmeldt:
7. jul 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

IT/MOBIL.... SØGER HJÆLP HURTIGST MULIGT. {{forumTopicSubject}}

Søger med lys og lygter efter en i Holstebro/Ringkøbing omegng der VIRKELIG har forstand på mobiler/computer...

Jeg står lige i en retsag hvor jeg har nogle MEGET vigtige beskeder/beviser på min Sony Ericsson som jeg skal har overført til min computer og følgende kunne printe ud.

Har prøvet alverdens... Intet virker.
Jeg kan få MINE beskeder til modparten ud, men dem fra MODPARTEN til mig er IKKE til at finde på computeren.... De ligger på mobile kan jeg se.

Har snakket med expert to gange, har snakket med en computer forretning i Ringkøbing, har det program der hører til Sony som skulle kunne gøre det.
Har prøvet at gemme dem på mobilen hukommelse og overfører via kabel eller blutooth... Det samme har jeg gjort med at overfører til hukommelseskortet.

Lige meget hva jeg gør kan jeg ikke finde få dem frem på computeren.

HÅBER VIRKELIG AT DER ER EN FLINK SJÆL DER KAN FINDE UD AF DET... Uden at komme til at slette beskederne.
Uden dem kan jeg lige så godt slutte sagen desværre.

GERNE HURTIGST MULIGT....!!!!!!


Nærlokale nyheder til Ringkøbing og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores ringkøbing få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Ringkøbing. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IT/MOBIL.... SØGER HJÆLP HURTIGST MULIGT.
Kommentér på:
IT/MOBIL.... SØGER HJÆLP HURTIGST MULIGT.

Annonce