{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den kære Sørens smugkro???
  • #1   3. jul 2020 Hejsa sønderjyde smiley ja det har sku næsten stået stille siden Corona kom.. det skal dog ikke have alt skylden for har ikke haft så meget tid.
    Jeg har dog fået lagt gulv isolering så for at komme i mål med gulvet så skal jeg lige have lagt rionet & gulvvarme slanger, så er der jo loftet men før det kommer vider så skal jeg lige have en tømmer forbi i efteråret da jeg har 3-4 huller der skal fikses i taget når det er lavet så kan jeg lave loftet i selve gildesalen.
    Så tidshorisonten er at jeg håber den kan tages i brug lidt før Juletid.


  • #2   3. jul 2020 Ok fint fint Søren

  • #3   3. jul 2020 Men kære Søren jeg har fundet ud af at jeg ikke kan høre når jeg spiller højt på de nye B&W`ere og Denon bamsen jeg kender til det fænomen da jeg engang var i hifiklubben og fik demonstreret nogle højttalere og der kunne man nemlig ikke høre at det var højt det sagde han også ham der demonstrerede dem for mig ydermere så kan jeg fortælle at jeg jeg ringede til min ven Jens i Hifiklubben og spurgte ham hvad jeg skulle høre hvis jeg skulle have noget god bas og han anbefalede mig så noget der hedder Deadmau5 med nummeret Seeya det bruger de også til demonstrationer smiley HYGGE OG BRED YMER OG KNÆHØJ KARSE

    Kenneth


Kommentér på:
Den kære Sørens smugkro???

Annonce