{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Nyt anlæg i sigte {{forumTopicSubject}}

Ja, havde egentlig taget i expert for at gå på udkig efter nyt fjernsyn.
Eller nyt og nyt, havde håbet på udstillingsmodeller eller brugte.
Det viser sig så at de kun har B&O fjernsyne tilbage og det er de avant'er som jeg allerede selv har, men som de tager 2000 for uden fjernbetjening.

Så faldt jeg over et anlæg de havde med højtaler der hængte på selve anlægget.
Altså, bare et man kan kaste på væggen og sætte strøm til. TIl 3500 kroner. Det lød ganske fint.
Så tænkte jeg ''Wauw, ku være jeg lige sku prøve og kigge på anlæg?

Det var jo ikke alverdens med bass det havde det anlæg så han forslog jeg tog ned i den anden afdeling og hørte et sæt med beolab 6000 og et andet anlæg

Det var så sådan et jeg var nede og høre.
Eller ikk 100% det samme men 100% samme højtaler og næsten det samme stereo bare ikk hvor man ku se selve båndoptager maskinen eller hvad det hedder.
http://www.dba.dk/stereoanlaeg-bampo-beosound/id-65787352/

Noget man bør vide om det? Det lød ganske godt syntes jeg. Det var de højtaler jeg hørte i expert som i linket men det var selve søjle modellen eller gulvmodellen de havde til salg brugt.

Men overvejer at købe det i det her link da de ville have 15.000 i expert for det jeg var oppe og kigge på, og syntes mere det her er noget for mig.
http://www.dba.dk/stereoanlaeg-bampo-beosound/id-65787352/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt anlæg i sigte
  • #1   20. apr 2010 Beolab 4000 kender du jo, det er samme enheder der sidder i dine Avant TV, og det spiller jo fremragende.
    Beolab 8000/6000 synes jeg dog ikke spiller særligt godt. Hvor meget skulle du give for det hele?

Mvh Mathias

• #2   20. apr 2010 Sku smide 15.000 i expert for det hele.
    Men kig i det link jeg linker til.
    Det er beolab 4000.
    Overvejer ret meget at købe det smiley

• #3   20. apr 2010 Men har jo også lidt overvejet bare og finde sådan et stereo på den blå avis uden højtalere og så koble det til mit fjernsyn smiley
    Men så tænker jeg ''Det kan jo næsten ikke betale sig? Jeg kan ikke finde de beolab 4000 til under 5000 kroner på den blå avis? Og kan heller ikke finde det stereo til under 3000 kroner alligevel? Så gik jeg hen og købte den og solgte højtalerne for 5000 kroner, så har jeg jo i princippet kun smidt 2000 for det stereo smiley

Kommentér på:
Nyt anlæg i sigte

Annonce