{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.830 visninger | Oprettet:

Nyt anlæg {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for noget hjælp/ meninger og råd.
Da jeg er ved at finde noget nyt anlæg til værelset, jeg havde overvejet noget dali gulv højtaler men syntes bare hurtigt det bliver super dyrt i forhold til mit budget, jeg skal bruge anlægget til musik og film jeg høre alt lige fra rapp, rock, techno osv så lidt af det hele, jeg kan godt lide en god kraftig bass, og så skal de kunne spille højt og samtidig have en fornuftig lyd kvalitet.
så har lidt over vejet istedet for kun 2 gode gulv højtalere så måske nogle mindre og mere kompakte satalit højtalere eller lignende og så en god bass til, jeg har en yamaha ax 500 forstærker men ved ikke om den er for out dated til at kunne noget i såfald hvilken forstærker skal jeg så have fat i ?
mit budget er gerne under 10000 men gør ikke noget hvis det ryger lidt over for at gøre det bedre. Kom med gode forslag/ ider

Jeg har lige nu et logitech z5500 på værelset og har været super tilfreds med det så vil gerne have noget der ihvertifal kan det samme og selvfølgelig bedre med mere bas og lyd kvalitet da jeg godt ved det ikke har noget med rigtig hifi at gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt anlæg
Kommentér på:
Nyt anlæg

Annonce