{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Afvist ? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at når jeg har 9 billeder og massere af tekst at jeg så blir afvist?

skal man have et anlæg til over 50.000kr for at må kommer ind?

syntes det er trælst at jeg som intet arbejde har og derfor ikke det vilde HIFI bliver afvist selvom jeg overholder alle reglerne..

man kan tydeligt se hvad der er på billedet.

hvorfor afviser i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvist ?
  • Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #1   24. jan 2009 Så vi 2..

• #2   25. jan 2009 tjaa Mark, det kan jeg ikke svarer dig på.
    da jeg prøvede at oprette mit blev jeg afvist fordi jeg havde skrevet at jeg ikke var sikker på at det skulle være den opsætning.

Prøv at opret når der ikke afholdes børnefødselsdag herinde. det ik til at holde ud

• #3   25. jan 2009 ja nemlig syntes det er lidt underligt..

hvis en med et 50" og komplet B&O anlæg og hele svineriet tager det kun 5 min og han er inde unden nogle afvisninger

mens os dødelige mennekser med knap så mange penge må blive afvist selvom vi kan prestere at tage gode billeder i fine kvalitet og skive en roman om selve anlæget.

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #4   25. jan 2009 hmm.. uden at have set dit "anlæg/oprettelse" vil jeg lige sige at den største grund til afvisning, er pga af billede kvalitet,

9 dårlige billeder er ikke det samme som 3 rigtige gode..

det er jo et galleri....

• #5   25. jan 2009 Mark K.

Mange gange er det som Holger W siger billedkvaliteten, kabelrodet, opstillingens osv. som er grund til afvisninger. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg afviser hvis jeg synes at billederne, opstillingen osv ikke er flot. Det samme gælder hvis der er rodet og det flyder med affald, kabler osv gennem hele stuen. Så blir der osse afvist. Som Holger W skriver: DEt er et GALLERI -> som betyder udstilling af folks sager.

Folk gider ikke se på rod og dårlige billeder.

Men jeg har ikke set dit anlæg, så jeg vil ikke udtale mig om, om det har været tilfældet hos dig. Men her er lidt gode råd til dig som jeg selv benytter mig af:

1. Lån et kamera så du kan tage gode billeder
    2. Sørg for at der er tørt støv af, og der er støvsuget
    3. Sørg for at få skrevet så meget relevant tekst til setup´et som muligt
    4. De in formationer du ikke kan finde selv, find det på google
    5. Sørg for at kabler er gemt godt væk
    6. Har du gode kabler, tag billeder af dem
    7. Sørg for at have et generelt overbilk (samlet bilelde af hele systemet.

Hvis man bruger de 7 guldkorn, har som regel rimelige gode chancer for at blive stemt ind.

Husk, at dette ikke er en kritik at dit anlæg, da jeg ikke har set det. Men jeg vil give dig ret i, at der nok godt kan forekomme lidt gruppesammenhold herinde med hensyn til det hvis du har et dyrt anlæg, at så blir det hurtigere stemt ind.

• #6   25. jan 2009 nu kan i se det som skulle have været oprettet i mit fotoalbum..

• #8   25. jan 2009 Daniel (RA)

Husk stadig på, at det er et galleri. Galleri er ensbetydenee med god orden, flotte billeder og en fyldesgørene tekst.

Jeg mener godt man kan forlange som bruger, at man rydder op og ta nogle gode vinkelbilelder hvis man vil have sit setup fremvist herinde.

• #9   25. jan 2009 Daniel,med alt respekt så synes jeg du modsiger dig selv lidt.
    Du nævner i dit indlæg at det ikke kan passe at folk ikke selv må bestemme hvordan man sætter sit anlæg op osv. må man så ikke også lige selv bestemme om man afviser eller godkender en enhed?? man er vel ikke bare plat fordi man ikke lige deler din(jeres) mening.
    Flertallet har vel talt på fair vis hvis en enhed er afvist... det samme gælder vel hvis det er godkendt.... det er brugerne der bestemmer

• #11   25. jan 2009 jeg kan da godt se at ryddelighed ikke er ens betydende med at et anlæg er godt,tror faktisk mange brugere herinde tit stemmer ind med øjnene og de måske i virkeligheden ikke ved så meget om selve anlægget,men derimod synes opsætningen er pæn.... og så tror jeg at det er nemmere at komme ind med noget som ser gennemført og ryddeligt ud...

og ja det er jo et galleri og største delen synes jo nok at billederne skal være af en hvis kvalitet for at komme ind... lidt en smagssag.

• #12   25. jan 2009 Nicky J

Ja og det er jeg sådanset osse imod. men folk lukker jo alverdens skrammel herind, selvom det ligner en losseplads. Det beviser lidt om seriøsitetn herinde.

• #13   25. jan 2009 brian H

Du har fat i noget der.

• #14   25. jan 2009 men jeg mener selv at jeg ikke rigtig kan gøre det bedre...

som jeg skrev - tjek fotoalbum - det er de samme billeder som jeg ville have oprettet

• #15   25. jan 2009 Allan A --> undskyld jeg siger det, men synes godt nok det er lidt sjovt du nævner det med kabelrod, for går jeg ind og ser dit H/K setup, jae så synes jeg da bestemt der er kabelrod fra skærm og ned, samt nede bagved.... er det ikke lidt dobbeltmoralsk?? eller det er måske ikke dét du mener med kabelrod.

det skal ikke menes som en sviner eller noget, bare en lille tanke ;o)

mit eget setup er da også kommet herind uden problemer, og der er mildest talt også kabelrod. men det var dog ikke noget jeg tænkte over da jeg tog billederne.

Kommentér på:
Afvist ?

Annonce