{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

! AFVIST ??? {{forumTopicSubject}}

Fatter ikke hvorfor at man bliver afvist hele tiden , når folk ikke kan finde ud af at skrive hvorfor mit anlæg bliver afvist ..

Min info om den: KENWOOD KR-X1000

135watt output i stereo med 6 ohm
80 watt output i surround sound også med 6 ohm
5 Audio / Video bag og 1 foran. Alle video input er også med S-Video
THX Certificeret og understøtter :

Home THX Cinema, Dolby Pro Logic, Dolby 3 Stereo, DSP Logic, Mono

Kanon fed Reciever og den spiller totalt godt og jeg har aldrig været ude for at den har slået fra pga overbelastning ..

Ja den er intigreret og virker bare der ud af..
Multi Cd-afspiller Kenwood DP-J2070 hvor der er plads til 100 cd`er. Har en smadder smart funktion og man slipper for at høre når den skifter cd. Den har noget hukommelse så den kan skifte cd imens den stadig spiller videre på den tidligere cd..

2 stk gulv højtaller Paradim Sp-MK2 . En 18 liter center højtaller og Paradim som ikke pt er i bruge da hele anlægget står i mit sove værelse og bruges til min pc.. og der har jeg ikke surround.. Har også 2 Paradim baghøjtallere med dobbelt udgang , dvs at når den sidder på væggen så vender højtaller enheden både frem og tilbage og ikke lige ud i rummet.. Håber du er med på hvad jeg mener..

HP VP6111 med optrækkeligt lærred , men som er inde i stuen sammen med min HTPC..

Nogle gode tykke guld linende kabler til højtallerene

!!! Hvad er der galt med min tekst ??? HAr da givet så meget info som jeg nu kan finde ud af .. Andre bruger har da meget mindre.. Så fatter det ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ! AFVIST ???
  • #1   19. mar 2006 Fair nok . Gammelt kenwood lort , er jeg nok dig meget uenig med om.. Nok er det en ældre forstærker , men lort nej.. Men derfor kunne man da godt skrive hvorfor man afviser den .. Så gør vi som regl på Rc .. Men Så må jeg bare tage nogle nye billeder..

• #2   19. mar 2006 Kender ikke til den konkrete sag, men citerer fra FAQ'en:

Min Hifi-enhed bliver hele tiden afvist

Det er brugerne selv, der byder Hifi-enhederne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de Hifi-enheder, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en Hifi-enhed der er stemt ind.

At Hifi-enheden bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - Hifi-enheden er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til Hifi-enheden - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve Hifi-enheden
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af Hifi-enheden.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.

• #3   19. mar 2006 Det som Per skriver er jo at det er en gammel model , F... det , er sku da lige meget om det er en gammel model , der skal vel være plads til alle , så længe teksten og billederne er der.. Eller må man sku sige at Per er lidt smålig pga .. smiley

• #4   19. mar 2006 Altså nu kan jeg godt huske dit anlæg, og det var ikke lort, og lige meget om det havde været... Men problemet i mine øjne var at det lignede en salgsopstilling, det var hverken sat op eller noget... Der var heller ikke billeder af højtalerne. Det lignede altså bare noget du ville have ind for at sælge det.

• #5   19. mar 2006 Grunden til at det var sat op på den måde , er den måde jeg altid sætter tingene op på . Så man kan få et billede af forstærkeren og ikke alt andet som nu er i baggrunden.. Man hvis det er det folk gerne vil , jamen så skal i da nok kommer til at se rodet..

Tænkte bare at det var pænere på den måde.. Men jeg tog fejl.. Havde det været i RC , så er det den bedste måde at gøre det på , så man rigtig kan se tingen..

• #6   19. mar 2006 Problemet er jo at herinde handler det jo ligeså meget om hvordan du har sat anlægget op. Ikke bare om du har en forstærker og en cd-afspiller. På RC er det jo en bil og ikke andet... her er det andet!

• #7   19. mar 2006 Ove P.

Det passer nu ikke det med at i gir begrundelser når i afviser på Rc galleri, for der har jeg da brøvet at komme ind. Jeg havde 5-6 gode billeder af min næsten færdig samlede bil, samt rigtigt meget tekst. Der var sku ingen som gav mig nogen begrundelse for at de afviste mig. Efter 3 forsøg droppede jeg det og bruger nu kun FG-forum.
    Så den holder ikke..........

Pierre

• #8   19. mar 2006 Men nu snakker du stadig om min gamle forstærker. Det er jo ikke alle som har råd til at købe en ny som din, Og nu når vi snakker om stil . Hvad laver dit så nye anlæg på en have taburat ?? Se det var jo også en temlig unødig ting at sige om dit system .. Fatter du ikke Per at der skal være plads til alle her inde. når man opfylder de besale krav med hensyn til tekst og billeder.. og ikke alle er så højrøvet som dig.. smiley

• #9   19. mar 2006 Pierre R < Nu skriver du næsten færdig bil, hvis du havde vente til at den havet færdig helt , så havde det jo også været noget andet.. Selv Føtex biler kommer ind da det jo i bund og grund også er en R/C bil.. Og der igen det er jo ikke alle der har råd til at købe le cream alla cream ikke.. Jeg kan forstå hvis jeg havde taget mit ( Hvis jeg havde det ) første gamle anlæg fra da jeg var 10 år gammel og forsøgt mig med det. Men helt ærlig den forstærker jeg har forsøgt at komme ind med , har for ca - 8 - 10 år siden kostede over 10000,- også er der en som kalder det en bunke gammelt lort , så er man jo ikke særlig gammel. Ja Per nu er du jo den som lige lægger navn til her.. smiley ..

• #10   19. mar 2006 Har intet med at svine noget eller nogen til .. , men nu syntes jeg at denne tråd er mere til at svine folk til og deres anlæg til , istedet for at være seriøse.. selv du er blevet useriøst og har set dig ondt på mig fordi at jeg har lavet denne tråd og uanset hvilke anlæg og opsætning jeg havde.. og nej det er ikke folk som mig der ødelægger siden som denne , men folk som dig der føler sig hævet over andre ..der ødelægger den hp.. så jeg har sendt en pakke kongekiks afsted til dig ..

• #11   19. mar 2006 Per N:
    Jeg syntes at mange af dine kommentarer i denne tråd er til grin. At du skal stille dig til smagsdommer over Ove P's anlæg før han er kommet ind er ikke fair. At du så ville give ham en lav stemme når han kommer ind er noget andet. Men at du bruger begrundelsen at hans anlæg er noget gammelt skrammel er forkert. Hvis du tjekker Kasper L's indlæg med optagelseskravene vil du se at det ikke figurerer som en gyldig avisningsgrund. Den holdning kan du godt glemme i mine øjne, for som Ove P så rigtigt skriver så er det jo ikke alle der har råd til creme de la creme, men disse har også ret til at være herinde.
    Ove P:
    Jeg syntes du skal prøve igen, hvis du stadig har lyst, men opstil anlægget og lad os se hvordan det står osv.
    Hvis du tager 5-10 billeder af det, så har du i hvert fald en velkomststemme af mig.

• #12   19. mar 2006 Jo jeg har tænkt mig at tage nogle ny billeder, men det vil jo ikke have den store effekt hvis Per N eller andre bare har set sig sure på mig og uanset hvad så bare stemmer mig ud..

Men jo jeg giver da det et forsøg til senere , når jeg så lige har fået sat det op som folk gerne vil have.. smiley

• #13   20. mar 2006 HØRT.... smiley

Kommentér på:
! AFVIST ???

Annonce