! AFVIST ??? {{forumTopicSubject}}
Fatter ikke hvorfor at man bliver afvist hele tiden , når folk ikke kan finde ud af at skrive hvorfor mit anlæg bliver afvist ..
Min info om den: KENWOOD KR-X1000
135watt output i stereo med 6 ohm
80 watt output i surround sound også med 6 ohm
5 Audio / Video bag og 1 foran. Alle video input er også med S-Video
THX Certificeret og understøtter :
Home THX Cinema, Dolby Pro Logic, Dolby 3 Stereo, DSP Logic, Mono
Kanon fed Reciever og den spiller totalt godt og jeg har aldrig været ude for at den har slået fra pga overbelastning ..
Ja den er intigreret og virker bare der ud af..
Multi Cd-afspiller Kenwood DP-J2070 hvor der er plads til 100 cd`er. Har en smadder smart funktion og man slipper for at høre når den skifter cd. Den har noget hukommelse så den kan skifte cd imens den stadig spiller videre på den tidligere cd..
2 stk gulv højtaller Paradim Sp-MK2 . En 18 liter center højtaller og Paradim som ikke pt er i bruge da hele anlægget står i mit sove værelse og bruges til min pc.. og der har jeg ikke surround.. Har også 2 Paradim baghøjtallere med dobbelt udgang , dvs at når den sidder på væggen så vender højtaller enheden både frem og tilbage og ikke lige ud i rummet.. Håber du er med på hvad jeg mener..
HP VP6111 med optrækkeligt lærred , men som er inde i stuen sammen med min HTPC..
Nogle gode tykke guld linende kabler til højtallerene
!!! Hvad er der galt med min tekst ??? HAr da givet så meget info som jeg nu kan finde ud af .. Andre bruger har da meget mindre.. Så fatter det ikke..
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 7
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 142
Min Hifi-enhed bliver hele tiden afvist
Det er brugerne selv, der byder Hifi-enhederne velkommen.
Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de Hifi-enheder, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en Hifi-enhed der er stemt ind.
At Hifi-enheden bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
- Hifi-enheden er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
- Der er ikke oprettet nok billeder til Hifi-enheden - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
- Billederne er af for dårlig kvalitet.
- Billederne er ikke af selve Hifi-enheden
- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
- Mistanke om ejerskab af Hifi-enheden.
- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.
feb 2006
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 30
feb 2006
Tænkte bare at det var pænere på den måde.. Men jeg tog fejl.. Havde det været i RC , så er det den bedste måde at gøre det på , så man rigtig kan se tingen..
nov 2005
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Det passer nu ikke det med at i gir begrundelser når i afviser på Rc galleri, for der har jeg da brøvet at komme ind. Jeg havde 5-6 gode billeder af min næsten færdig samlede bil, samt rigtigt meget tekst. Der var sku ingen som gav mig nogen begrundelse for at de afviste mig. Efter 3 forsøg droppede jeg det og bruger nu kun FG-forum.
Så den holder ikke..........
Pierre
feb 2006
feb 2006
feb 2006
nov 2005
Jeg syntes at mange af dine kommentarer i denne tråd er til grin. At du skal stille dig til smagsdommer over Ove P's anlæg før han er kommet ind er ikke fair. At du så ville give ham en lav stemme når han kommer ind er noget andet. Men at du bruger begrundelsen at hans anlæg er noget gammelt skrammel er forkert. Hvis du tjekker Kasper L's indlæg med optagelseskravene vil du se at det ikke figurerer som en gyldig avisningsgrund. Den holdning kan du godt glemme i mine øjne, for som Ove P så rigtigt skriver så er det jo ikke alle der har råd til creme de la creme, men disse har også ret til at være herinde.
Ove P:
Jeg syntes du skal prøve igen, hvis du stadig har lyst, men opstil anlægget og lad os se hvordan det står osv.
Hvis du tager 5-10 billeder af det, så har du i hvert fald en velkomststemme af mig.
feb 2006
Men jo jeg giver da det et forsøg til senere , når jeg så lige har fået sat det op som folk gerne vil have..
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 10 AV-enheder: 2 Emner: 23 Svar: 78
! AFVIST ???