{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Subwoofer tænder/slukker ved lav volume {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Har et sæt højtalere og en subwoofer der bruges både til musik og tv lyd.
Hvis jeg ser tv med meget lav volume, kan jeg høre klik og høre forskel på lyden, at subwoofer slukker og tænder af sig selv, med forskellig mellemrum.
Har jeg koblet noget forkert sammen, eller indstillet noget forkert?
Jeg bruger den der LPG tror jeg den hedder - indgang og over til højtaleren.
Den står på auto, hvor den vist selv skulle tænde for subwooferen, når højtalerne tændes (det er aktive højtalere og aktiv subwoofer).

Håber i kan hjælpe en newbee indenfor hifi.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer tænder/slukker ved lav volume
  • #2   8. jan 2023 Hej Thomas.
    Tusind tak for dit svar. Min logik sagde mig at det var noget i den retning.
    Men desværre har jeg ikke nogen seperat volume til subwooferen, bortset fra volume på selve subwooferen.
    Højtalerne den er kobler op til er de nye Argon Forte A55 mk2 fra hifiklubben.
    Subwooferen er Dali 8c.


  • #4   8. jan 2023 Tak, endnu engang..
    Jeg vil tage en snak med dem imorgen.
    Hele anlægget er kun 1 uge gammel, så det skulle ikke nære nødvendig at døje med sådan noget, særlig ikke når det hele er noget vi blev anbefalet af butikken, som spillende godt sammen.
    Men tak for dit svar. ??


  • #6   10. jan 2023 Hej igen Thomas.

    Ja jeg kan læse mig frem til at det er velkendt.
    Jeg har, i samarbejde med hifiklubben, flyttet rca stikket fra LFR og til Right, da han i hifiklubben fortalte at det signal var kraftigere end LFR.
    Indtil videre har jeg haft en aften uden at den har skabt sig - indtil videre, og butikken har lagt et y-kabel til side til mig, så jeg kan få det koblet rigtig sammen.
    Endnu engang tak for din hjælp.


Kommentér på:
Subwoofer tænder/slukker ved lav volume

Annonce