{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Morten T
Morten T
Tilmeldt:
5. jun 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Anbefal mig god trådløs højtaler! {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en god trådløs højtaler, men aner ikke så meget om det.
P.t. bruger jeg bare et 8-9 år gammelt Creative
computerhøjtalersæt 2.1 system med en subwoofer. Det spiller rigtig godt og kan spille mega højt og lyder stadig hammer godt, ligegyldigt hvor højt der bliver spillet, og der er kanon god bass pga. subwooferen. Men praktisk og pænt er det ikke.

Jeg leder nu efter noget nyt, trådløst, hvor jeg skal kunne styre det hele fra min iPhone. Skal kunne træde ind af døren når jeg kommer hjem og bare sætte det i gang ved et par klik på min telefon. Jeg havde kigget lidt på SONOS, men har læst at skal det spille RIGTIG højt, lyder det ikke super godt. Jeg skal have noget der bare lyder rigtig godt, om man spiller lavt eller MEGET højt (hvilket det skal kunne og stadig lyde godt) og have en god bass!
Har hørt at Jawbone Big Jambox skulle være rigtig god men har ikke været et sted hvor jeg kunne høre en endnu. Så vil lige høre hvad jeg ellers skal prøve at høre, før jeg køber noget.

Budget omkring 3500,-


Kom med nogle forslag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal mig god trådløs højtaler!
  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #1   5. jun 2014 Hvis du kunne være villig til at købe brugt. Så ville mit foreslag ligge i et sæt aktive højtalere + en airport express. På denne måde får du langt bedre lydkvalitet, for dine penge.

    Jeg ved godt at det stadig ikke ser lige så smart ud som f.eks. Airplay højtalere.
    Men prisen er dårligere lyd.


Kommentér på:
Anbefal mig god trådløs højtaler!

Annonce