{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Anbefal mig et tv. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har besluttet mig for at købe et tv, da min projektor er stået af.
Jeg vil købe den hos Leasy med deres 12 mdr ordning.

Vil I hjælpe mig med at finde et tv der kunne være en god kvalitet på nedenstående link? Jeg har ikke så meget forstand på det tekniske, men forstår da at se et dårligt billede på et tv.

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal mig et tv.
  • #1   17. sep 2007 ikke fordi jeg vil have dig til at ombestemme dig men jeg har haft dårlig erfaring med leasy jeg har købt både tv og pc der inde det første tv jeg havde var et phillips 28 wide screen det begyndte at runge og havde heldigvis tegnet ekstra forsikring da jeg havde fået 8 fjernsyn og et helt nyt 32" phillips der var ridser i lukkede de kassen og mente jeg misbrugte min forsikring og jeg ringede til dem og sagde at jeg ikke kunne gøre for at de blev ved med at sende mig lort og ham (PETER) der kom med dem kunne godt både høre og se de fejl jeg havde påpeget

    og min pc havde teknikker på besøg hver 3 måned og måtte have alt skiftet igen efter 3år så den var næsten bare til at smide væk


    og om det er med eller uden afbetaling er de møj dyre i forhold til andre radio foretninger


  • #2   17. sep 2007 Pris??? Størrelse?

  • #4   17. sep 2007 Jamen på det link jeg skrev, er det tv fra 32-37 tommer. Det er det jeg går efter. Minimun 32"

    Pris...?? Jeg vil hellere give en smule mere for noget godt, så inden for de grænser der er på dette link, er prisen ubetydelig. Bare I ikke anbefaler mig det dyreste, fordi... - det er det dyreste.


Kommentér på:
Anbefal mig et tv.

Annonce