{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Router til AirPlay reciever
  • #2   17. nov 2013 Router og reciever er forbundet, med 1,5m kabel

• #4   17. nov 2013 Jeg har en Jensen router.
    Bruger du AirPlay?

• #7   17. nov 2013 Det er højtsandsyligt ikke din demonstration der er noget galt med, men din router. Hvis din router enten er for gammel eller du har en router fra TDC eller stofa, for fra de to udbyder så er det typisk routeren der er for dårlig. Jeg var TDC router hvor jeg også havde problemer med AirPlay og netradio, på AirPlay oplevelede jeg at musikken nogen gange faldt ud og på radio at min processor frys så jeg ikke kunne gøre noget. For at afhjælpe problemet købte jeg en Cisco router og har cat. 7 kabel fra min router til min processor og har ikke haft problemer siden.

I forbindelse med mit arbejde, oplever vi at det stortset altid er folks router der er problemet og ikke produktet.

• #8   17. nov 2013 Vi har fibernet fra Seas, og routeren er en Jensen Airlink 2950

Det er netop en ny router jeg er på jagt efter, da jeg mistænker den, for at være synderen.

• #9   17. nov 2013 Så vil jeg anbefalde dig at købe enten en Asus eller en Cisco router den jeg bruger hedder Cisco ea4500 og den virker rigtig godt.

• #11   17. nov 2013 Firmware i denon er opdateret, og alle iOS enheder kører nyeste software, så det er nok en bedre router der skal til

• #13   17. nov 2013 Det er sten sikkert en bedre router der skal til. Det er desværre set så mange gange i dag at det er folks router der er problemet og ikke produktet, dog kan det selvfølgelig også forekomme at produktet har en fejl men sjældentef denne problem stilling.

• #14   17. nov 2013 Tror ikke at recieveren fejler noget. Det virker jo, som regel, når jeg genstarter routeren.
    Så er det bare hvilken router det skal være

• #15   18. nov 2013 Hej, Jeg havde samme problem en gang og købte en Cisco e2500 med Dual band. Derefter kan du vælge at køre forstærker ind over en frekvens og alt andet du måtte have over en anden frekvens. Så er der ingen forstyrrelser der går ind og blokerer.
    Dette har virket perfekt hos mig:-)

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2013

Emner: 6 Svar: 64
    #16   18. nov 2013 De gange jeg har hjulpet familien med deres problemer med Airplay, har jeg klaret problemet ved at tildele receiveren en fast IP-adresse i lanopsætningen i routeren og derefter låst routeren på en fast kanal.

Det har jeg gjort hos flere familiemedlemmer som alle er storforbrugere af apple-udstyr.

Jeg har endnu ikke mødt en router som ikke kunne klare opgaven.

Kommentér på:
Router til AirPlay reciever

Annonce