{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Lyd via netværk, men ikke i bestemte programmer, kan man det? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens! Jeg er ret ny i Hi Fi verdenen, men jeg har ansaffet mig en Denon AVR-X2000 Surround Receiver, og den er jo vældig smart, ingen tvivl om det. Men er der nogen som helst mulighed for at jeg på min pc, kan fortælle receiveren at den skal afspille alt lyd der kommer fra min pc, altså ligesom hvis jeg havde sat et fysisk AUX/HDMI stik i, den køre på LAN, og jeg tænker det derfor kan lade sig gøre? Og hvis ikke, er der andre produkter der kan det?
Jeg har undersøgt lidt om Sonos og rodet med en ved en veninde, men den virker heller ikke til at have den mulighed, alt skal foregå igennem programmet og så via Spotify, iTunes, etc eller fysisk hentning fra et drev.
Håber jeg har udtrykt mig klart nok og nogen kan hjælpe mig med at blive klogere smiley

Mads A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd via netværk, men ikke i bestemte programmer, kan man det?
  • #2   3. aug 2013 Jeg vil bare gerne kunne trådløst afspille musik fra min pc til forstærkeren. Men bluetooth dongle lyder som den nemmeste løsning!

    At den ikke kan styre via lan er faktisk ikke helt korrekt. Jeg kan fra min pc i browseren styre forstærkeren, men jeg kan stadig ikke få trådløs lyd desværre.


  • #4   5. aug 2013 Fordi det sætter nogle begrænsninger. Spotify er min primær lydkilde, men funktionerne er ret begrænset igennem forstærkeren. Jeg vil godt kunne ændre musik uanset hvor jeg er. Men nu er løsningen blevet at computeren står ved anlægget, og jeg har anskaffet mig en remote app til telefonen, og det fungere rigtig fint!
    Men tak for hjælpen herinde fra smiley


  • #5   6. aug 2013 Har din receivere Dlna

  • #6   8. aug 2013 Ja det har den

Kommentér på:
Lyd via netværk, men ikke i bestemte programmer, kan man det?

Annonce