{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt anlæg
  • #1   6. jul 2013 Skal det være nyt,brugt, Surround, Blueray, CD, hvor meget skal der med inden for den pris? smiley Og hvor er du fra i landet? smiley

  • #2   6. jul 2013 Brugt der får jeg vel mest for pengene smiley kommer fra Aalborg det skal bare være noget der kan spille højt men en god bas har en harman/kardon 3480 hk forstærker og 2 stk jamo d 265 og 2 stk jamo d 365 så noget i den stil ved ikke om jeg bare skal have nye højtaler for har fået at vide min forstærker er fin nok ? smiley

  • #3   6. jul 2013 Umildbart ser de da ud til at være ok... Men ang noget der bare skal spille højt, med nok bas, så er jeg den forkerte at spørge X-D
    Men Cervin Vega, de nyere modeller med rød kant, de kan også leve op til dine få krav smiley
    Umildbart er den forstærker et godt udgangspunkt, til at holde den slags højttalere i snor smiley


  • #4   6. jul 2013 Jeg trode også de var finde nok men det lyder af lort når jeg bare tænker på og skrue op smiley har skam en subwoofer ved bare ikke om den er god nok er der en du kan anbefale ? smiley

  • #5   9. jul 2013 Philip T, Det kunne være du skulle finde ud af hvor meget du vil have købt dig, og så oprette en tråd når du ved hvor meget du vil gøre ud af dit hifi? smiley

Kommentér på:
nyt anlæg

Annonce