{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.907 visninger | Oprettet:

God lyd til 3000kr? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi sad 3 gutter i weekenden hos mig og lyttede til noget musik og fik nogle bajer. I den forbindelse blev den ene hooked på selv at få sig et anlæg, men han er en fattig studerende og det eneste han kan smide er en iPhone 4s 32GB så det er knap 3000kr. Mig og den anden blev hurtigt enige om at det nok skulle være muligt at finde noget brugt der lyder rigtig godt til de penge.

Jeg har været i gang med at kigge men synes at det er svært. Jeg har ikke selv været interesseret i Hifi i så mange år så mangler noget erfaring og det er her i kommer ind i billedet smiley

Ønsket:
God lyd i stuen i form af et par gode gulvhøjttalere og mulighed for tilkobling af apple TV som han i forvejen har. Han hører ikke så meget elektronisk musik - helst noget rock og gerne med guitar

Så umiddelbart tænker jeg at der skal afsættes 500-1000kr med det samme til en DAC. Så er der 2000-2500kr tilbage

Så en god brugt stereo forstærker, jeg tænker minimum 50w?

Et par gode brugte gulvhøjttalere, her tænker jeg dali og b&w. Er der ellers nogle klassikere der ude der leverer godt med bang for the buck?

Håber at i vil hjælpe og på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God lyd til 3000kr?
Kommentér på:
God lyd til 3000kr?

Annonce