{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argon DAC1 - lydforbedering.
  • #1   12. mar 2013 (link fjernet)

• #2   12. mar 2013 Er det stationær eller bærbar du bruger? eller er det ikke til din pc?

• #3   12. mar 2013 Det er en blanding alt efter hvad der lige bliver brugt. men nok mest stationæren. smiley

• #4   12. mar 2013 Jeg ville ikke vælge den dac når du kan få ren digital lyd til billigere penge i form af at køre med optisk kabel fra pc til forstærker og eller det der coaxial ( stavefejl får du gratis).

Detter er blot et eksempel hvis du ingen digital udgang har endnu http://ph-computer.dk/prestashop/index.php?id_product=193&controller=product

• #5   12. mar 2013 jeg køre stereo, og skifter tit. så skal gerne være med phono kabel som den jeg linker til. da den gerne skal passe til det hele. smiley

• #6   12. mar 2013 Må jeg spørge hvorfor du skifter tit?

Hehe ja det var nu heller ikke fordi at du skulle køre surround men blot køre digital lyd smiley

Men nej på den måde så er det bedre med den dac smiley

Kører selv kun med stationær og lyden kører over hdmi. Det er det mest simple for mit vedkommende når jeg kører surround og forstærkeren finder selv ud af hvor mange kanaler der spiller så det er bare at læne sig tilbage og slappe af smiley

Kørte før med mini jack-phono og for delen det giver mange kabler når man kører 7.1 smiley

• #7   12. mar 2013 For at prøve noget spændende når der er noget til fornuftige penge. smiley

- Den argon dac kan da også digital ?

• #8   12. mar 2013 Når det er forstærker som du tænker på at du udskifter? smiley

Den argon har coaxial, usb og optisk indgang men KUN analog phono udgang. Står også som 1 af de minusser hifiklubben selv har skrevet smiley

• #9   12. mar 2013 Jep. også computer for den sags skyld smiley

- ja, det er måske rigtigt nok. men jeg kan ikke rigtigt bruge det tror jeg? lige nu bruger jeg en NAD c162 forforstæker for fulgt af 2 c272. smiley

• #10   12. mar 2013 Hehe okay ja computere går jeg så ikke rigtigt op i, det skal bare virke og tilfredsstille mine behov smiley

Nej okay prøvede lige at google den forforstærker og den har ingen digital indgang desværre så du kan kun køre analog ind i den så en dac er din eneste mulighed for at forbedre lyden samt nogle gode kabler smiley

• #11   12. mar 2013 Jeg får aldrig taget mig sammen til at få købt mig en ordentlig computer. jeg får for det meste en, når min går død ^^ har haft mange, det virkeligt træls. ^^

- Ja, desværre. så den er det bedste jeg kan få lige nu. mm jeg opgradere til sorround? smiley

• #12   12. mar 2013 Haha, så skal du se det gamle lort af en pc som jeg har kørt med. Den bedste pc jeg havde var den jeg købte til min konfi og det er en del år siden. den kogte over ( Cpu køler var træt) så den fik en med knytnæven og så flækkede bundkortet. den næste var en lorte x-one bærbar som var alt for billig selv den blev købt ny og den fik samme sygdom. Så købte jeg en amd pc af en kammerat som er 8-9 år gammel nu, den larmede som en støvsuger og kunne intet og den er så først blevet udskiftet her sidste weekend til en fra 2010 som både kan køre 3d ( intet andet af mit udstyr der kan så kan ikke bruge det) og ja så kan den alt mulig andet smiley Så jeg ved som minimum hvad du mener smiley

Du behøver ikke at køre surround for at køre digitalt da der er en del som har optisk indgang. Jeg kører selv med en harman kardon avr247 7.1 surround forstærker men grundet af valget er fordi at den har preout så den kan bruges som forforstærker samt den har hdmi og optisk indgange smiley

Lige sådan så ja, det burde være det bedste du kan gøre nu her dog er jeg ikke 100% sikker da jeg ikke er inde i alt det med dac osv smiley

• #13   12. mar 2013 Også her! Skal dog nok snart have mig en medie center smiley

- Håber det var det værd så!

• #14   12. mar 2013 Okay troede ikke at der kom støj med ud af optisk på en pc, hmm men kan ikke rigtig bruge det da jeg kører med hdmi og ellers hvis jeg skulle bruge usb så skulle den kunne bruges til 7.1 og det ville nok blive pænt dyrt smiley

• #15   12. mar 2013 Okay, den jeg har kan fint bruges som media center pc smiley

Det håber jeg også og vil gerne høre din mening om lyden når du har fået den smiley

• #17   13. mar 2013 det ved jeg ikke, kan ikke se hvad du kan se Lasse dog kan du se at det ikke er mig smiley

• #20   13. mar 2013 Jesper, det har du helt ret i eller jeg forstår det sådan at den hiver et digitalt signal ud af en pc hvorved den fjerne dvs støj og så laver det om til analog igen:)

• #22   13. mar 2013 Jesper, okay det var jeg faktisk ikke klar over smiley har ikke læst så meget om det smiley

• #23   13. mar 2013 Andreas, det har du helt ret i. tog blot ud fra hvad hifiklubben skrev men kan ikke se hvorfor de så nævner at det er en minus at den ikke har digital udgang ?

• #25   13. mar 2013 Jesper, ja det kan du så have ret i smiley Den havde jeg ikke set komme. Havde ingen intentioner om at misguide ham men kunne blot ikke helt logikken i det, eller det kan jeg så nu i hvert fald nogenlunde smiley

• #26   13. mar 2013 Andreas, er ikke så tit inde og kigge og hvis det er noget som ikke rigtigt har vakt min interesse endnu så er det svært at vudere om det er sandt eller falsk det som de oplyser og syntes da netop at det er svineri at være misvisende med sådan noget for man får ikke ligefrem flere kunder ved at lyve dem op i ansigtet blot for at sælge en dyrere vare smiley

Hehe nej nu kan jeg godt se at det ikke giver mening at have en digital udgang på en dac smiley

• #27   13. mar 2013 nej okay lyve var for meget sagt men det at de sætter minus ved at den ikke har digital output, jamen så gør den vel ikke så meget andet end blot hiver digital lyd ud af en pc uden at få støjen med som selvfølgelig er en plus men så bruger du stadig den indbygget dac når det er over digitalt smiley

Kommentér på:
Argon DAC1 - lydforbedering.

Annonce