{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Hjælp! {{forumTopicSubject}}

hey hifi-galleri jeg har nogle flotte cv e315 der er glade for at blive blæst ud til en god film har sat en harman kardon avr 2000 i røven af dem men kan ikke rigtig få den til at spille ordentlig for det første støjer de en hel del og for det andet mangler de effekt nogle der har nogle bud på hvad jeg kan lave om for at undgå støj?

og nogle der har et bud på en effekt forstærker den må meget gerne kunne køre 5.1 soundround da jeg er ved at bygge et soundround anlæg op:)
mvh danni andersen og på forhånd tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!
  • #1   25. feb 2013 Skynd dig at ret den overskrift til en der siger noget om Det emne du skal ha "112" til..
    Useriøse overskrifter, gir som regel useriøse svar.. :0)

• #2   25. feb 2013 du må definere lidt bedre hvad støjen består af er lidt svær at svare ud fra det du forklare hvad det kan være?? med hensyn til effektforstærker ville det være svært at finde en 5.1 effekt. der drive kan dine e315 fuld ud da de gerne skal havde omrking 300-400 rms watt.. er svært at henvise dig til noget da du ik nævner noget om budget men et bud ville være en t-amp dem er der mange der har været glade for. har dog aldrig selv prøvet kun hørt fra en del der har været tilfredse med dem smiley

• #4   26. feb 2013 Det er sådan en summen ligesom hvis man tager et jackstik ud og holder en finger på:-)
    Og tak for svarene

• #5   26. feb 2013 kunne lyde som en løs forbindelse i et kabel smiley

Kommentér på:
Hjælp!

Annonce