{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.630 visninger | Oprettet:

Beolab 3 + Apple Airport Express {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har tænkt lidt på om man kan lave denne kombi, uden at have en forstærker fra B&O?
Så man bare kører lyden trådløs, indtil jeg har køber en forstærker til dem?

Mvh Morten

PS: Hvad med en Playstation, kan man køre den til Beolab 3 eller skal man have en forstærker først??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beolab 3 + Apple Airport Express
  • #1   18. sep 2012 Det kan du sagtens.
    Men du kan også købe B&O Playmaker med bedre lyd end Airport Express og med muligheder for at justere bas/diskant fra fjernbetjeningen.

Mener ikke man kan justere den lydvolume som en PS3 sender ud, så medmindre du vil høre på fuld lydstyrke, så skal du have en form for forforstærker, hvor lydstyrken kan justeres smiley

• #2   18. sep 2012 Okay, ja har også kigget på den Playmaker - synes bare den er grim i den lyse farve??

Man kan vidst godt justere lyden inden i menuen i PS3, men tænkte på om man kan forbinde PS3 til Beolab 3, nu hvor de jo er aktive højtalere?

• #3   18. sep 2012 Jaah udseendet på den må være en smagssag. Skal indrømme jeg heller ikke synes den er gude skøn at se på.

Det kan godt være du kan justere volumen inde i en menu, men hvordan vil du skruge op/ned mens du fx spiller eller ser film? .. Der er jo ingen volume regulering direkte i BL3, så der skal du have noget foran, som du kan skruge op og ned for.
    Det kan være dit TV har en lydudgang, så lyden fra din PS3 går igennem TVet og så justerer du lydstyrken med din TV fjernbetjening

• #4   18. sep 2012 Man kan skrue op og på PS3 selvom man er inde i en film eller et spil.. Men hvordan skal den sættes sammen med Beolab 3, er det gennem optisk lyd oder was?

• #5   18. sep 2012 eneste rigtige for dig vil være B&Os playmaker.... du vil fortryde andet

• #6   18. sep 2012 Hvad får dig til at sige det MJ?
    Jeg har nemlig en Airport express i forvejen, så det er lidt dumt at købe en Playmaker?

• #7   18. sep 2012 BeoLab 3 er jo ikke en helt billig højttaler, så jeg ville også gøre alt for at få mest mulig god lyd ud af dem .. Det er her Playmaker kommer ind i billedet fremfor AE smiley

Mht tilslutning til PS3, så skal du have lyden fra analog udgangen og så en omformer til powerlink. Så skal dine højttalere bare stå i "line"

• #8   18. sep 2012 Jeg siger det fordi du får absolut bedste lyd med playmaker samt er betjeningen med beo4 bare super nem og lækker, og alligevel med mulighed for lydregulering direkte på playmaker. Og hvorfor købe så fede dyre højtallere som beolab3 er hvis man går på kompromis med kvaliteten....

Lidt det samme som folk der køber de absolut bedste tvskærme men vælger at downloade fra nettet i stedet for at købe filmene på blu-ray. Det er synd synes jeg

• #9   18. sep 2012 Nej den er lidt pebret den lille "terning" ;)..

Har lige været nede i B&O forretningen nede på Storetorv i Århus og høre dem sammen med en Playmaker, må sige at det er imponerende hvad den kan uden en subwoofer - men vil nok foretrække en subwoofer engang.

Så nu skal jeg bare se om jeg kan få solgt det andet anlæg - samlet eller hver for sig!

Mvh Morten P

• #10   18. sep 2012 Ved sku ikke lige hvad han hed dernede, han havde briller smiley nå det er da også et rimelig godt tilbud.

Hvad er prisen egentlig for sådan et par nye terninger??

• #11   18. sep 2012 de vejledende liste priser kan ses her:

(link fjernet)

Men du vil ikke forstyde et sæt Beolab 3 smiley slet ikke hvis du på sigt køber en Beolab 2 eller Beolab 11 sub

• #12   18. sep 2012 Er det fordi det er demo modeller at de koster 17k??

nej skal helt sikkert have en sub på!

• #13   18. sep 2012 Nå okay, dem må jeg lige få, hvis jeg kan få solgt mit eget først smiley

• #14   19. sep 2012 AS

Jeg kan kun give dig ret i at Beolab 2 er meget sart, og nemt kan blive for dominerende. Specielt i mindre rum eller ved placering tæt på et hjørne. Hvis du kigger under mit gamle setup kan du se de forskellige steder min sub hat stået. Og det er klart den bedste lyd når den har været placeret op ad en væg end i et hjørne. Samtidig har det også hjulpet utroligt meget vi nu har fået hus og stuens/køkkenets størrelse er kommet op på 63kvm. Nu er den meget fast i lyden og er meget tilpas iforhold til mine Beolab 8000 man bemærker den egentlig ikke. Men kobler jeg den fra opdager man det med det samme.... Så hvis man vælger en Beolab 2 skal man tænke meget over hvor den står iforhold til rummet og hvor stort rummet er. Samtidig giver et B&O tv også mulighed for at stille på subwoofer balancen uden at man stiller på bassen. Dette kan man ikke med en playmaker eller noget andet B&O anlæg.

• #15   19. sep 2012 Jeg havde også tænkt Beolab 11, hvis jeg skal have en sub på.
    Men er sku rimelig hooked på denne løsning!

• #16   20. sep 2012 Ja kunne jeg godt se. Men det er vel Mk1? så den er vel noget gammel?

• #17   20. sep 2012 Helt iorden smiley

Kommentér på:
Beolab 3 + Apple Airport Express

Annonce