{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beosound 4 + Beolab 3
  • #2   28. mar 2012 Nu arbejder jeg selv i b&o butik og det der er en rigtigt god kombi, beolab 3 spiller helt fantastisk, men hvis du vil have mere bund så overvej evt beolab 11 da den er mere musikalsk end beolab 2, da den hurtigt kan komme til at virke for domminerne.

• #3   28. mar 2012 Tak for svarene.

Overvejer at sælge mit musikanlæg jeg har nu, og så invistere i noget B&O, da jeg har lagt interessen lidt på hylden, men stadig gerne vil have det til at se godt ud.

Evt. nogle gode kombier i kan foreslå?

Hvor henne arbejder du i butik Dennis?

• #5   28. mar 2012 Det lyder også som et utrolig lækkert sæt!!

Er rimelig hooked på beosound 4, og den er også at finde til rimelig penge smiley

• #7   28. mar 2012 Og så er jeg også bare helt tosset med Beolab 3, men det kan være pengepungen kun siger at der er råd til Beolab 4000 smiley

• #8   28. mar 2012 Jeg er ikke selv så pjattet med BS4, men hver sin smag smiley
    Dog er jeg fan af både BL3 og BL4000.
    BL3 er lidt mere kolde og analytiske at lytte på, hvor BL4000 (specielt MK1) er mere varme og "musikalske". Hvilken man foretrækker er nok et spørgsmål om temperament.
    Uanset hvilken man er til, så er BL11 et fortræffeligt supplement. Den lyder godt og den glider ubemærket ind rent lydmæssigt. Forstået på den måde, at den ikke dominere lydbilledet så man tænker "der er en sub et sted", men bare får dine højttalere til at lyde større.

• #9   28. mar 2012 1) beocenter 9000 er en meget gammel model og kan ikke købes mere, men der er noget som hedder beosound 9000 som har mulighed for at "opbevare" 6 cder.
    Men beosound 9000 er en model som udgik sommer sidste år, men kan sikkert stadig fåes som ny nogle steder eller stadig bestilles hjem.

2) beolab 3 har stort set samme lyd som beolab 8000, der er hvert ikke ret meget som gør forskellen på disse højttaler lydmæssigt.

3) jeg arbejder i en b&o butik i århus.

• #10   28. mar 2012 Jeg er ikke vild med Beosound 9000, kan ikke lide designet på den.

Siger du at den lille terning, spiller lige sådan som den høje 8000'er?

Hvilken B&O forretning, Storetorv eller den kæmpe store nede i latinerkvarteret?

Jeg hælder nok lydmæssigt til den lidt varme lyd, da det anlæg jeg har nu er til den varme sde.

• #11   28. mar 2012 Ja det gør jeg, nogen mener at beolab 8002 som har icepower, har lidt mere bund og hvis man spiller højt, så virker det højre med beolab 8002 end beolab 3, men det er jo en smag og behag sag. Men lad dig ikke narre morten, beolab 3 er lige så stor og fyldig i lyden som beoæab 8002.

Jeg arbejder i den nede på store torv, men vi har også en afdeling ude i Brabrand, så jf er begge steder:-)

Men afdeling inde store torv er ikke lille, vi har også en kælder med produkter nede og så er vi også verdens ældste bang & Olufsen butik, da vi har solgt det siden 1932.

Men kig da ind, så kan vi kigge sagerne til dig morten.

• #12   28. mar 2012 Vil da lige kigge ind på en fridag så smiley

• #13   28. mar 2012 Det skal du være velkommen til, ellers bare kontakt mig hvis der skulle være noget.

• #14   28. mar 2012 Det aftaler vi bare smiley
    Har i brugte ting nede i kælderen?

• #15   29. mar 2012 Ja det har vi, men det er for det meste bare brugte billederørs tv og nye produkter.

Kommentér på:
Beosound 4 + Beolab 3

Annonce