1.162 visninger
|
Oprettet:
hvor er lyden i mine DM 603 s3?? hjælp! {{forumTopicSubject}}
hejsa alle sammen, jeg har lige købt mig et par B&W dm603 s3. De lyd super godt da jeg var ude og hente dem, hvor de blev hørt på en god forstærker og også en surround reciver. Jeg har nu fået dem hjem og lyden, ja især basen er bare væk. Jeg ved jeg har en sløj/dårlig suround reciver en yamaha rx-v-363. Dog ville jeg da mene at ved ren stereo måtte den da bare kunne trække dem lidt?
jeg tro det er det der er galt, eller hvad siger i andre? håber i kan komme med lidt input så jeg evt. kan komme videre med dem
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 67 Svar: 386
Køb dig en effektforstærker =)
Har selv et sæt 604s3 og en stak 601s3'er og der er virkelig forskel på lyden når jeg skifter mellem min old school nad forstærker og min nyere denon surround, en surround forstærker trækker bare ikke den slags højttalere godt nok IMO.
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 6
hvis jeg nu skal finde mig en surround reciver til dem, hvad skal jeg så vælge, jeg er ret lost og nhy på området. Jeg hra hørt at NAD og B&W skulle virke rigtig godt sammen og har også hørt godt om Harman Kardon. Kunne i komme med nogle modeller der kunne være passende, den må meget gerne være fremtids sikkeret hvis jeg en dag ønsker mig feks. dm604 s3 :).... så jeg ved godt der skal være power i den og en efektorforstærker ville være bedst, men jeg kan lige så godt sige det, ser lige film som musik, og jeg har ikke pladsen til 2 forstærkere! så en rigtig god reciver er hvad jeg må "nøjes" med :)... kom med nogle forslag, tænker på noget brugt da der kunne være noget at spare der!
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 67 Svar: 386
Jeg har selv en Denon forstærker der lå på omkring 20000kr fra ny og den driver ikke mine 604s3 ordenligt.
Ellers så sælg dem igen og købt et par 605s2 så behøver du ikke tænke på forstærker størrelsen =P
hvor er lyden i mine DM 603 s3?? hjælp!